דלק נדל"ן תשלם הריבית לבעלי האג"ח עד ה-15 בנובמבר

החברה תעביר תשלומי הריבית במסגרת ההבנות אליהן הגיע עם הנושים ביום ב' האחרון ■ התשלומים: למחזיקי האג"ח בסדרות ד', ה' וכ"ה ■ במסגרת ההבנות: תשובה יזרים 63 מ' ש' ותשלומי קרן יידחו

דלק נדל"ן , אשר בשליטתו של יצחק תשובה, הודיעה היום (ג') לבורסה בת"א כי תשלם למחזיקי האג"ח של החברה מסדרות ד', ה' וכ"ה את תשלומי הריבית עד ל-15 בנובמבר 2011, במידה ואלה יאשרו את ההבנות אליהם הגיעו עם החברה.

מדלק נדל"ן נמסר כי "בכוונת החברה לשלם את הריבית לנושיה בתקופת הדחייה, המתבססת בין השאר על ההנחה כי בתקופה זו לא יעמידו הנושים את חוב החברה לפירעון מיידי ולא ינקטו כנגד החברה הליכים משפטיים כלשהם".

עוד מסרה החברה כי תמשיך לשלם את תשלומי הקרן לנושיה, על בסיס כספים שיתקבלו אליה בתקופת הדחייה, וכן תמשיך לשלם את הוצאותיה השוטפות.

בתוך כך, נזכיר כי נציגיות האג"ח מהסדרות המדוברות (ד', ה' וכ"ה) חתמו ביום שני האחרון על הבנות לפיהן יעמיד תשובה, לטובת כלל מחזיקי אגרות החוב של החברה סכום כולל של 63 מיליון שקל.

במסגרת אותן הבנות, מחזיקי אג"ח כ"ה הסכימו לדחיית תשלומי הקרן מה-3 בספטמבר 2011, ל-15 בפברואר 2012 - בתמורה לפיצוי חד פעמי בהיקף של 13 מיליון שקל. (הסכם ההבנות - לסיפור המלא)