חוזר להדפיס כסף? טייגר וודס חתם על חסות עם רולקס

הגולפאי, שאיבד את מרבית הספונסרים המרכזיים שלו מאז התפוצץ סקנדל הבגידות שלו בנובמבר 2009, השיג חוזה אימוץ משמעותי עם יצרנית שעוני היוקרה

כמעט שנתיים חלפו מאז התפוצץ סקנדל הבגידות של טייגר וודס באשתו בנובמבר 2009. מאז התחילה תקופה איומה בחייו של הגולפאי, שכללה השמצות ציבוריות, תהליך גירושים, פרישה לתקופה לא קצרה מעיסוקו הספורטיבי וצניחה בדירוג העולמי של סבב הגולף.

גם בהיבט הכלכלי לא רווה וודס נחת: האמריקני, שלפי מגזין "פורבס" הפך בסוף 2009 לספורטאי הראשון בהיסטוריה שרושם הכנסות כוללות של מעל מיליארד דולר במהלך הקריירה, איבד את כל נותני החסות המרכזיים שלו (שכללו בין היתר את החברות ג'ילט, AT&T, פפסי, טאג הוייר, ביואיק ואקסנטור).

אבל כעת, עושה רושם, מתחיל טייגר להתאושש. אתמול (ד') הודיעה חברת רולקס על חתימת הסכם עם וודס. "רולקס משוכנעת כי לוודס עדיין יש קריירה ארוכה לפניו, וכי יש לו את כל האיכויות להמשיך לכתוב את ההיסטוריה של הגולף", נמסר בהודעה רשמית של יצרנית שעוני היוקרה.

רולקס היא הספונסר המשמעותי הראשון שחותם עם וודס מאז אותה פרשה בנובמבר 2009, והשני בסך הכל. קדמה לה חברה יפנית המייצרת ג'ל לשיכוך כאבים, איתה חתם הגולפאי ביוני האחרון. רולקס מצטרפת לכמה ספונסרים שהמשיכו לעבוד עם וודס למרות הסקנדל, כגון אלקטרוניק ארטס ונייקי.

כעת ינסה וודס לשקם את עצמו גם מבחינה ספורטיבית: ביום חמישי הוא יעלה לטורניר בסן חוזה בניסיון ראשון לזכות בתואר (הפעם האחרונה שבה ניצח בטורניר היתה שבוע לפני התפוצצות פרשת הבגידות).