צפו בווידיאו הסאטירי: איך (לא) לשווק את האייפון החדש

מאוכזבים מהאייפון החדש 4S? סרטון הומוריסטי חדש מציג גישה קצת שונה לסרטוני הפרומו הידועים של אפל שנועדו לקידום הבאזז סביב מוצרים חדשים

עדיין מאוכזבים מהשקת האייפון 4S? תהיו בטוחים שאתם לא היחידים, גם אם האכזבה דעכה בצל מותו של סטיב ג'ובס, מייסד אפל. אולם במקום לקטר על כך, יש כאלו שלוקחים את האירוע בהרבה יותר הומור וציניות.

קטע וידיאו חדש מציג סרטון פרומו הומוריסטי לאייפון החדש (שהושק בשבוע שעבר), שכיביכול נגנז לפרסום. בדומה לסרטוני הפרומו האמיתיים של החברה, גם בסרטון הזה מופיעים עובדי החברה (כביכול), שמנסים לשכנע אותנו עד כמה מדובר במוצר אטרקטיבי וחדשני, אך ללא הצלחה מרובה.

הסרטון צבר תאוצה ברשת בימים האחרונים עם למעלה מ-220 אלף צפיות, והוא הוקדש לזכרו של ג'ובס.

עובדי החברה שבסרטון משבחים את היכולות של המכשיר תוך כדי שתיית אלכוהול, וככל שהסרטון מתקדם כך גוברת רמת השיכרות ואי הבהירות שלהם לגבי המוצר. בין היתר צוחק הסרטון על העוזר האישי 'סירי': "זה עוזר אישי שמקשיב לך, מבין אותך ולא שופט אותך או מנדנד לך מדוע אתה מאחר הביתה מהעבודה? היי, אולי בגלל שאני עובד באפל ואנחנו עסוקים בשינוי העולם שוב?".

סמנכ"ל המצלמות של החברה (תפקיד מעניין בפני עצמו) מגן כמובן על השיפורים שנעשו במצלמה של האייפון החדש ואילו סמנכ"ל תחום מעבדי הליבה של החברה מסנגר על העובדה שהמעבד של האייפד 2, שכבר נמצא בשוק מזה זמן מה, יהיה גם באייפון החדש.

הסרטון מופיע בערוץ היו-טיוב oooJLEooo, וניתן למצוא שם סרטוני פרומו ישנים יותר לקידום מוצרים אחרים של אפל. צפו בווידיאו ישן יותר לקידום האייפון 4, כולל התייחסות מפורטת ומצחיקה לבעיית האנטנה הידועה: