סגן נשיא הנציבות האירופית ייפגש עם נתניהו ופישר בישראל

סגן נשיא הנציבות האירופית אנטוניו טיאני יערוך ביקור רשמי בישראל ב-30 באוקטובר וב-1 בנובמבר וייפגש עוד עם הנשיא שמעון פרס, שר התמ"ת שמחון, שלמה ינאי ושי אגסי

סגן נשיא הנציבות האירופית אנטוניו טיאני (Antonio Tajani) יערוך ביקור רשמי בישראל ב-30 באוקטובר וב-1 בנובמבר וייפגש עם הנשיא שמעון פרס וראש הממשלה בנימין נתניהו. מטרת הביקור היא לבדוק אופציות לשיתוף פעולה במסגרת תכנית הפעולה איחוד אירופי-ישראל, וכן לבחון ערוצים חדשים לעבודה משותפת.

הביקור יתמקד בחיזוק הקשרים בתחום הפעילות של המינהלת הכללית ליזמות ותעשייה, בפרט בתחומים של תיירות ותכניות לניווט לווייני, וכן בנושאים שיש לגביהם עניין משותף הנוגע למדיניות תעשייתית ויזמית.

סגן הנשיא טיאני יישא נאום בכנס Go4Europe, שיעסוק בעיקר בהזדמנויות הקיימות בשווקים האירופיים עבור עסקים ישראליים. הוא ייוועד עם שר התמ"ת שלום שמחון לשיחות מפורטות על מדיניות תעשייתית ועסקית, וכן עם נגיד בנק ישראל סטנלי פישר, כדי לדון באזור גוש האירו ובמשבר החוב הריבוני.

עוד ייפגש סגן הנשיא טיאני עם שי אגסי מנכ"ל בטר פלייס, ועם שלמה ינאי מנכ"ל טבע, כדי לדון בהיבטים של תחרותיות ורגולציה בענף התרופות.