אלווריון מזנקת ב-5.8%: רווח תפעולי של 900 אלף דולר ברבעון

במקביל, הודיעה אלווריון כי חתמה על הסכם סופי לרכישת ווייביון, חברה ישראלית פרטית המובילה בתחום יישומי ה-WiFi לספקיות תקשורת, עבור סכום של כ-30 מיליון דולר

חברת אלווריון , ספקית בינלאומית מובילה של רשתות תקשורת 4G ופתרונות פס רחב אלחוטיים, דיווחה היום (ד') על תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השלישי של 2011.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP של אלווריון עמד על של 300 אלף דולר, 1 סנט למניה. על בסיס GAAP רשמה החברה הפסד נקי של 7.5 מיליון דולר, או 12 סנט למניה, בעיקר על רקע הוצאות ומחיקות חד-פעמיות. המשלוחים הסתכמו ב-39.9 מיליון דולר, ירידה של 18.9% ביחס לרבעון השני 2011.

ההכנסות הסתכמו ב-47 מיליון דולר, ירידה של 15.2% ביחס להכנסות הרבעון השני, וירידה של 13% מהכנסות הרבעון השלישי 2010.

בשורה התפעולית דיווחה החברה על רווח של כ-900 אלף דולר לעומת הפסד של כ-5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

במקביל, הודיעה אלווריון כי חתמה על הסכם סופי לרכישת ווייביון (Wavion), חברה ישראלית פרטית המובילה בתחום יישומי ה-WiFi לספקיות תקשורת, עבור סכום של כ-30 מיליון דולר במזומן.

ווייביון, החברה הנרכשת, רשמה ב-12 החודשים שחלפו הכנסות של כ-16 מיליון דולר. עסקת הרכישה צפויה להיסגר לפני סוף 2011, וכפופה לתנאים מסויימים. אלווריון תממן את הרכישה באמצעות הלוואה של 30 מיליון דולר ל-3 שנים מבנק Silicon Valley. אלווריון צופה כי, לאחר הפחתת עלויות חד-פעמיות הקשורות ברכישה, תתרום העסקה לשורת הרווח Non-GAAP כבר במהלך הרבעון השני של 2012.

רכישה זו מסמנת אבן דרך נוספת ביישום תוכניתה האסטרטגית של אלווריון, לעבור ממיקוד בתחום פתרונות RAN מבוססי ה-WiMax למעצמת פתרונות פס רחב אלחוטיים בטכנולוגיות מרובות.

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון, אמר: "תוצאותינו לרבעון השלישי עמדו בתחזיותנו, ואנו ממשיכים לדווח על רווח תפעולי ורווח נקי על בסיס Non-GAAP. אנו ממשיכים לממש את התוכנית האסטרטגית שלנו, שמטרתה העברת החברה ממיקוד בפתרונות RAN מבוססי WiMax לחברה המספקת פתרונות אלחוטיים שלמים מרובי טכנולוגיות של תקשורת פס-רחב . בשבוע שעבר השקנו את פתרון התקשורת שלנו למתחמים סגורים, BreezeCell, המבוסס על טכנולוגיית DAS TrueActive, אותה קיבלנו עם רכישת חטיבת ה-IP של קלריטון נטוורקס מוקדם יותר השנה".

"היום הודענו על חתימת ההסכם הסופי לרכישת חברת ווייביון (Wavion), אשר תחזק את קו הפתרונות מרובי-הטכנולוגיות ביכולות WiFi, על מנת לתת מענה לצרכי הקיבולת והכיסוי של כל סוגי הרשתות האלחוטיות של פס-רחב. רכישת ווייביון תתן רוח גבית להתמקדותנו בשווקים ורטיקליים, מאחר וה-WiFi הופך למרכיב חיוני מפתרון שלם עבור מגוון רחב של לקוחות. בנוסף, הוא יהווה חלק חשוב מחבילת הפתרונות שלנו עבור ספקיות תקשורת סלולרית, תוך מתן מענה לאתגרים הדחופים ביותר שלהן, שנוצרו עם שגשוג הסמארטפונים, הטאבלטים ומכשירים זוללי-נתונים אחרים".

"טכנולוגיית ה-WiFi צוברת תאוצה, ואנו הספק היחיד שמשלב פתרון WiFi מוביל לספקיות התקשורת עם היצע רחב של טכנולוגיות DAS ויכולות 4G RAN על מנת לענות על טווח שלם של צרכי תקשורת קול ונתונים בתוך ומחוץ למבנים, בכל סוגי רשתות אלחוטיות של פס רחב. מהלכים אסטרטגיים אלה יאפשרו לאלווריון לשרת טוב יותר לקוחות קיימים, כמו מענה לשווקים חדשים הצומחים במהירות, וזאת על ידי מינוף מערך המכירות הגלובלי שלנו, ורשת השותפים החזקה." סיכם גורב.

עבור הרבעון הרביעי של 2011 צופה הנהלת החברה הכנסות בטווח של 48-43 מיליון דולר, עם רווח על בסיס Non-GAAP הנע בין איזון (0 דולר למניה) לבין הפסד של 0.05 דולר למניה.