צפו בלהיט הבא של זינגה: נסיכות ואבירים במשחק Castleville

במשחק החדש של זינגה, דרך רשת פייסבוק, צריך המשתמש לתחזק טירה מפוארת לצד לחימה מול אויבים שונים וניהול יומיומי של הממלכה

עם עשרות מיליוני שחקנים במשחקים הפופולריים Farmville ו-Cityville, חברת זינגה שחררה היום את מה שמסתמן כלהיט הבא שלה בסדרת Ville: Castleville.

זינגה, שנחשבת שלאחת מיצרניות המשחקים המובילות היום והמובילה בתחום המשחקים החברתיים, מתכננת לרשום הצלחה גם עם המשחק החדש. עלילת Castleville משלבת נסיכות, אבירים, טירות, שלל חיות וגם כמה יצורים רעים. זינגה הודיעה על המשחק החדש בחודש שעבר, אך רק אמש שחררה אותו למשחק דרך רשת פייסבוק.

כמו במקרה של פארמווייל שהמשתמש צריך ליצור חווה מוצלחת ובמקרה של סיטיוויל שהמטרה היא להכיר עיר משגשגת, במשחק החדש צריך המשתמש לתחזק טירה מפוארת לצד לחימה מול אויבים שונים וניהול יומיומי של הממלכה. מי שעקב אחר סדרת הסרטים של "שרק", יזדהה בקלות עם העלילה שמזכירה את עולם הפנטזיות והאגדות לצד שילוב של תקופת ימי הביניים.

פארמוויל, שבו משחקים מדי חודש 28 מיליון שחקנים פעילים, היה פריצת הדרך המשמעותית של זינגה. אחריו הגיע בפברואר השנה סיטיוויל, ששבר את השיא ורושם ממוצע של 54 מיליון שחקנים פעילים בחודש. בסך הכול יש לזינגה 232 מיליון שחקנים פעילים בחודש וביום אחד נרשמים 2 מיליארד דקות של משחק.

חוזקה של רשת פייסבוק היא שדחפה קדימה את זינגה להצלחה. בחודשים האחרונים החלה זינגה לפעול גם על הפלטפורמה החברתית של גוגל, גוגל פלוס, אך נתונים על היקף השחקנים שם עדיין לא פורסמו.

ההצלחה המסחררת של זינגה מובילה אותה בימים אלה לקראת הנפקה, לה מצפים רבים בתעשיית הגיימינג והאינטרנט. על-פי הערכות, זינגה צפויה להנפיק אחרי חג ההודיה בארה"ב שחל ב-24 בנובמבר. זינגה התכוונה לגייס מיליארד דולר בהנפקה בחודש ספטמבר, אך מצב השוק והכלכלה דחו את ההחלטה. לפי תשקיף שהגישה החברה לרשות ניירות ערך האמריקנית (SEC) במארס השנה, שווי החברה נאמד ב-11 מיליארד דולר. רווחיה של זינגה זינקו ב-80% לעומת השנה שעברה והגיעו ל-307 מיליון דולר.