גוגל טרנדס: 2 מיליון גולשים ישראלים נכנסים מדי יום לפייסבוק

עפ"י נתוני גוגל טרנדס לאוקטובר, אתר "גלובס" ממשיך להוביל את הזירה הכלכלית

אתר פייסבוק ממשיך לצבור פופולריות בישראל ומושך אליו כ-2 מיליון גולשים שונים מדי יום - כך עולה מנתוני גוגל טרנדס, כלי המדידה של ענקית האינטרנט גוגל לחודש אוקטובר. מדובר בשיפור מתמיד לאור העובדה שעד לפני 5 חודשים היו גולשים לפייסבוק 1.5 מיליון גולשים שונים ביום.

לראשונה בחודש אוקטובר הצליח יו-טיוב לרשום פער על אתר וואלה ו-ynet, לאחר שעד כה האתר לא הצליח לרשום מובילות נחרצת. יו-טיוב רשם ממוצע של כ-1.7 מיליון גולשים שונים ביום, לעומת 1.3 מיליון גולשים שונים ביום בחודש ספטמבר.

על אף הפער שפתח יו-טיוב, גם האתרים וואלה ו-ynet התחזקו במהלך אוקטובר, בין היתר הודות לליווי החדשותי שסביב ההחלטה שהתקבלה לשחרר את גלעד שליט ב-11 באוקטובר והשחרור עצמו שבוע לאחר מכן.

אתר וואלה רשם 1.4 מיליון גולשים שונים ביום, לעומת כ-1.2 מיליון גולשים שונים ביום בחודש ספטמבר. אתר ynet רשם 1.2 מיליון גולשים שונים ביום במהלך אוקטובר, בעוד בחודש שקדם לו גלשו לאתר כמיליון גולשים שונים ביום.

אתרים נוספים שרשמו התחזקות במהלך אוקטובר: מאקו הגיע לכ-665 אלף גולשים שונים ביום, לעומת 550 אלף גולשים שונים ביום במהלך ספטמבר. נענע10 קפץ מ-400 אלף גולשים שונים ביום בספטמבר ל-575 אלף גולשים שונים ביום בחודש שעבר. אתר msn שמר על מספר דומה של גולשים שונים ביום בחודשיים האחרונים - כ-300 אלף.

בזירה הכלכלית ממשיך אתר האינטרנט של "גלובס" להוביל גם בחודש אוקטובר. "גלובס" רשם עלייה קלה בחודש שעבר עם ממוצע של כ-173 אלף גולשים שונים ביום - לעומת כ-167.5 אלף בחודש ספטמבר. אחריו נמצא אתר "דה מרקר" עם ממוצע של כ-130 אלף גולשים שונים ביום, ירידה קלה לעומת כ-132.5 אלף בספטמבר.

במקום השלישי נמצא אתר "כלכליסט", שסיים את חודש אוקטובר עם כ-105 אלף גולשים שונים ביום, שירד אף הוא לעומת ממוצע גולשים שונים ביום של כ-112.5 אלף בחודש ספטמבר.

אתר "ביזפורטל" רשם באוקטובר כ-76.5 אלף גולשים שונים ביום - כמות כמעט זהה לכ-75 אלף גולשים שונים ביום שהגיעו לאתר בחודש ספטמבר.

נתוני הגלישה באתרים כלכליים לפי גוגל טרנדס
 נתוני הגלישה באתרים כלכליים לפי גוגל טרנדס