לזמן מוגבל: תחום הקופונים מבוססי הזמן ממשיך להתרחב

אתר Gonow השיק פעילות שמציעה דילים למסעדות ומקומות בילוי לפרקי זמן ספציפיים ולמימוש מיידי ■ על הקופון לא משלמים באינטרנט אלא בבית העסק עצמו

תחום הקופונים מבוססי זמן ממשיך להתפתח בישראל: אתר Gonow (בכתובת: www.gonow.co.il) השיק באחרונה פעילות בתחום, במסגרתה הוא מציע דילים למסעדות ולמקומות בילוי בפרקי זמן ספציפיים ולאותו היום.

כך, למשל, מציע האתר קופון הנחה לפיצריה ברחוב שינקין בתל-אביב, שניתן לממש רק בין השעות 13:00-16:00. האתר מאפשר לגולש להכניס את המיקום הגיאוגרפי, את סוג המסעדה שהוא מעוניין בה ואת השעות שבהן הוא רוצה לסעוד - וכך לקבל תוצאות מתאימות, שממוינות לפי שעות ניצול הקופונים.

באופן זה, גם המשתמש נהנה מדילים שניתנים למימוש מיידי ולא רק מתאריך מסוים; וגם בתי העסק, ובמקרה זה המסעדות, נהנות מהיכולת למלא שולחנות ב"שעות מתות".

המודל שעליו מבוסס האתר שונה מאתרי הקופונים האחרים בכך שאינו מצריך לשלם עבור הקופון באתר עצמו, אלא רק ללחוץ על קבלתו באמצעות דואר אלקטרוני או הודעת SMS - מה שעשוי לסייע לגולשים החוששים מתשלום דרך האינטרנט. את הקופון מממשים בבית העסק עצמו, ושם גם משלמים את המחיר המופחת.

עם זאת, יש לציין כי בניגוד לאתרי קופונים אחרים המציעים הנחות של 50% ומעלה, העסקאות ב-Gonow מתחילות ממינימום של 25% הנחה.

בינתיים האתר, שהוקם על-ידי יוני ברוקמן, אוד שבתאי ורוני ברוידה, מציע הנחות רק למסעדות בתל-אביב ובהרצליה-פיתוח, אך בהמשך מתוכננת הרחבת ההיצע גם לערים נוספות. לאור העובדה שהגולש אינו משלם לאתר, את הכנסותיו רושמים אנשי Gonow מתשלום חודשי שמשלמים בתי העסק המפרסמים את עצמם באתר.

תחום הקופונים מבוססי הזמן הוא אחד הפיצ'רים החדשניים בעולם הקופונים. ענקית הקופונים גרופון השיקה בארה"ב שירות מבוסס זמן (Groupon Now) בחודש מאי השנה, כשהמתחרה הגדולה שלה, livingsocial, הקדימה אותה בחודש עם שירות דומה (livingsocial Instant). בישראל השיק אתר באליגם שירות קופונים מבוססי זמן בחודש יולי השנה תחת השם "באליגם עכשיו".