אשתו של דן שילון מגיבה: "ניסיון האונס עדיין מאד כואב לי"

מירי שילון הגיבה על החשיפה של בעלה הבוקר כי היא עברה ניסיון אונס ע"י אדם בכיר: "הייתי אז לבד בעיר זרה, ופרנסתי היתה תלוי באותו אדם, ולכן לא התלוננתי"

מירי שילון, אשתו של העיתונאי ומנחה הטלוויזיה דן שילון, הגיבה הערב (ד') בתוכנית "שש עם עודד בן-עמי" בערוץ 2 על החשיפה של בעלה הבוקר כי היא עברה ניסיון אונס על-ידי אדם בכיר במדינה.

"למרות השנים הרבות שחלפו מאז, זה עדיין מאד כואב לי", מסרה שילון. "הייתי אז לבד בעיר זרה, ומקור פרנסתי היה תלוי באותו אדם, ולכן לא התלוננתי נגדו. עם זאת, דאגתי שכל קרוביו ובני משפחתו של אותו אדם יידעו מה הוא עשה לי".

בעניין משה קצב אמרה שילון: "לצערי, יש קבוצה גדולה שחושבת שקצב הוא הקורבן של הפרשה, וזה מזעזע בעיניי".

שילון חשף: אשתי עברה ניסיון אונס

כזכור, מוקדם יותר היום, במהלך תוכנית הבוקר בערוץ 2 לצד טלי מורנו, שהתמקדה בסיקור כניסתו של הנשיא לשעבר משה קצב לכלא, יצא דן שילון בווידוי דרמטי מול המצלמות בשידור חי, וחשף כי אשתו עברה ניסיון אונס בעבר.

במהלך המשדר העלו שילון ומורנו לשידור מרואיינים שונים, כולל מקורב של קצב שאמר כי התקשורת עושה לנשיא לשעבר "אונס קבוצתי". ייתכן כי שילון התקשה למשמע ההגנות על קצב והחליט לפרסם וידוי בשידור חי: "בכיר מאוד במדינה ניסה לאנוס בעבר את אשתי, והיא צריכה להתמודד עם זה עד היום. אני חי עם זה".

הלם השתרר לרגע באולפן, וכתב ערוץ 2 משה נוסבאום אף אמר לשילון מאוחר יותר כי הוא עשה מעשה אמיץ. שילון השיב לו: "האמת היא שלא קיבלתי היתר מרעייתי, ואני מתייסר על כך. אני מתנצל בפני רעייתי אם עשיתי דבר שלא ייעשה".