מי מאיים על חייה של ח"כ אנסטסיה מיכאלי?

מיכאלי: "אני לא אירתע ואשלים את חקיקת 'חוק הרעש' שיאפשר לציבור בישראל שקט מקריאות המואזין" ■ "צבא של טוקבקיסטים השתלט על עמוד הפייסבוק שלי והציפו אותו בקללות בכל השפות"

ח"כ אנסטסיה מיכאלי מישראל ביתנו, יוזמת החוק שיאסור על שימוש במערכות כריזה בבתי תפילה, קיבלה מאז הניחה את הצעת החוק מספר איומים על חייה, כך מדווח הבוקר (ד') העיתון "ישראל היום".

בעקבות האיומים, הגישה מיכאלי תלונה במשטרה, וזו תצטרך לבדוק מיהם הגורמים שהביעו מחאה על הצעת החוק, שתפגע בעיקר במואזינים במסגדים השונים. גורמים המתנגדים להצעת החוק אף השתלטו על דף הפייסבוק של מיכאלי, ושתלו שם תמונה בה היא נראית לבושה בחיג'אב מוסלמי ירוק.

"צבא של טוקבקיסטים השתלט על עמוד הפייסבוק שלי", אמרה ח"כ מיכאלי, "הם הציפו את העמוד בקללות בעברית, ערבית, רוסית ואנגלית". בנוסף סיפרה כי לשכתה בכנסת הוצפה בשיחות טלפון, בהן נשמעו קולות של מואזין.

"אני לא אירתע ואשלים את חקיקת 'חוק הרעש' שיאפשר לציבור בישראל שקט מקריאות המואזין" - הצעה שלדבריה זוכה לאהדה רבה. בימים האחרונים סיירה מיכאלי ביישובים שונים ברחבי הארץ, בהם רמלה, לוד, פרדיס, עפולה ונצרת עילית. במהלך הסיורים ניסתה מיכאלי להסביר כי הצעת החוק לא מיועדת לפגוע בציבור הערבי.

"אני חושבת שזה חוק שקשור אך ורק לאיכות הסביבה", היא התגוננה - ונזפה בעיתונאים: "תפסיקו להדביק אליו כל מיני סוגיות פוליטיות ותרבותיות". "זה שהתקשורת קראה להצעה הזאת 'חוק המסגדים' זה המבט שלה", אומרת מיכאלי. "לצערי, הוא לא תמיד משקף את כל האנשים. בגלל זה אני נמצאת פה עכשיו בשטח".