טל רז: בתי הדפוס של מעריב יאוחדו ועובדים יפוטרו

כך הודיע אתמול המנכ"ל החדש של החברה ■ גורמים בשוק התקשורת העריכו כי צעד זה יוביל לפיטוריהם של עשרות עובדים ■ לדברי טל, השינויים עקב "השינוי במצב השוק שהחל לאחרונה"

בתי הדפוס של מעריב יאוחדו ועובדים יפוטרו - כך הודיע אתמול המנכ"ל החדש של החברה, טל רז. גורמים בשוק התקשורת העריכו כי צעד זה יוביל לפיטוריהם של עשרות עובדים.

במייל שהופץ אתמול לעובדי מעריב כתב המנכ"ל טל רז כי לאור המשימות והאתגרים העומדים בפני מעריב, החברה תאלץ לבצע התאמות בהוצאות החברה וכן במבנה הארגוני שלה. זאת, לדבריו עקב "השינוי במצב השוק שהחל לאחרונה", "הכנסות החברה בפועל" וכן "מצב העיתונות".

במעריב הוחלט על מהלך האיחוד לאחר הליך בדיקה שכלל את בחינת המבנה הארגוני בבתי הדפוס המורכב משני בתי דפוס הממוקמים בעיר בת ים.

"מהלך זה נועד לתמוך במטרות העסקיות של החברה ועתיד להביא לייעול, לשיפור איכות עבודת הדפוס, להגדלת ההכנסות ולשיפור שביעות רצון הלקוחות הפנימיים והחיצונים שלנו", כתב רז שהוסיף גם כי המהלך יביא לפיטורי עובדים. "נאלץ, לצערנו, להיפרד מעובדי קבלן ועובדי חברה. זהו צעד כואב ולא פשוט עבור הארגון, ואנו מתחייבים לנהל את התהליך בצורה מקצועית, הוגנת ומהירה. אני מאמין ביכולתם של העובדים המוכשרים בדפוס לשפר יעילות וביצועים ולעמוד בדייקנות בזמני אספקה".

ממעריב נמסר בתגובה: "במעריב מתבצעות התאמות כלכליות שונות המתחייבות מהמצב".