למרות הבאגים: הוט ממשיכה לשווק את הממיר המקליט HD

החליטה להפסיק למכור את הממיר המקליט הישן - מג'יק, והחלה לשווק רק את הממיר החדש - מג'יק HD ■ הוט: אנו מורידים גירסה עדכנית שתפתור את התקלות

הממיר המקליט של הוט, מג'יק HD, נמכר בחברה כבר מספר שבועות, כאשר לאחרונה החליטה חברת הכבלים להפסיק למכור את הממיר המקליט הישן - מג'יק, שלא מציע הקלטה באיכות HD - והחלה לשווק רק את הממיר החדש.

כפי שפורסם כאן לפני כחודש וחצי, דגם ה-HD הושק בהוט בהשקה רכה, מאחר שהוא סובל מתקלות המונעות מהלקוח לצפות בשידורי החברה באופן תקין וחלק. למשל, לעתים בעת צפייה בתוכנית מוקלטת, גורמת ההקלטה למכשיר להפסיק לפעול.

מעבר לזה, הממיר סובל מתגובה איטית, לוח השידורים לא תמיד עובד בצורה תקינה, ובאופן כללי חוויית השימוש מאוד בעייתית.

מעבר לכל הבעיות האלה, אפילו השירות שעבורו נוצר הממיר הזה - הקלטה של תוכן באיכות HD - לא עובדת באופן קבוע. הקלטה של תוכנית מערוץ HD יכולה להתבצע בסופו של דבר באיכות רגילה מערוץ השידור המקביל, מה שבעצם גורם לממיר הזה להיות, לפחות בשלב זה, לא רלוונטי.

ראוי לציין כי נציגי החברה מציינים את הבעיות הרבות כאשר הלקוח מזמין את הממיר.

למרות הבעיות ולמרות שבהוט מגדירים את השלב הזה בחיי המג'יק HD כהשקה רכה, בחברה החליטו שזה הזמן לפנות את המדפים מהממיר הישן שעובד היטב, ולהתחיל לשווק רק את הממיר הזה ללקוחות שרוצים מכשיר מקליט. זאת למרות שהלקוח לא יוכל לצפות בשידורי הטלוויזיה באיכות טובה.

לא ברור מדוע קברינטי החברה, שהציבו את נושא השירות כבעיה שהם מנסים לתקן, אינם מבינים ששיווק ממיר עמוס בבאגים יגרום ללקוחות להיות לקוחות לא מרוצים, שיתקשרו למוקד התמיכה של החברה ויציפו אותו בשיחות.

הוט: "אנו מעדכנים גירסה"

מחברת הוט נמסר: "ממיר המג'יק HD הושק בהשקה רכה, ובמהלכה ניתן ללקוחות למשך חודשיים ראשונים חינם.

"בימים אלה אנו מורידים גירסה עדכנית אשר פותרת את מרבית התופעות בממיר. ראוי לציין כי כל העדכונים מבוצעים מרחוק, ללא צורך בהתערבות מצד הלקוח".