די מדיקל: איגוד הסכרת בארה"ב המליץ על ה"ספרינג"

סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג הומלץ במדריך לצרכן 2012 של איגוד הסכרת האמריקני ■ מנכ"ל החברה: "אנו שמחים כי במהלך הרחבת רשת ההפצה שלנו בארה"ב, סט האינפוזיה מתקבל באהדה בשוק"

די מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים לטיפול בסכרת ולהולכת תרופות, מודיעה היום (ד') כי סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג הומלץ במדריך לצרכן 2012 של איגוד הסכרת האמריקני המפורסם על-ידי מגזין Diabetes Forecast -consumer-guide.

"אנו שמחים כי במהלך הרחבת רשת ההפצה שלנו בארה"ב, סט האינפוזיה מתקבל באהדה בשוק, ולראיה מפורסם בקטגורית "חדש וראוי לציון" במדריך לצרכן החשוב ביותר של איגוד הסכרת". אמר אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל.

כזכור, החדשות הטובות הגיעו לאחר שדי מדיקל הודיעה לפני כחודש כי החברה הבת, Spring Health Solutions, חתמה על הסכם לא בלעדי עם Agile Edge Technologies להפצת סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג בארה"ב.

סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג מתאים לשימוש ברוב סוגי משאבות האינסולין המשווקות כיום. מעבר לכך, לסט האינפוזיה ספרינג מאפיינים ייחודיים כמו למשל מחט נסתרת הנשלפת בצורה אוטומטית מהגוף, חיבור ב-360 מעלות ומחדיר קטן בעל פעולה אחת.

על-פי איגוד הסכרת האמריקאי, בארה"ב חיים כ-26 מיליון חולי סכרת, המהווים כ-8.3% מהאוכלוסיה. מומחים מעריכים כי מתוכם כ-5.4%, 1.4 מיליון, חולים בסכרת מסוג 1 וכ-350 אלף משתמשים היום במשאבת אינסולין כטיפול למחלה. דוח שפורסם לאחרונה על ידי המרכז לניהול ומניעת מחלות בארה"ב, מעריך כי 1 מתוך 3 אמריקאים יחלו בסכרת עד שנת 2050 במידה והמגמה הנוכחית תימשך.