הפיננסיות מספקות את הסחורה

היה ומגמת העליה תמשך יש למצות את המקסימום שלה בהתמקדות יתר בסקטורים החזקים ומתוכם במניות חזקות

המסחר בוול סטריט ממשיך להתנהל באווירה חיובית ונראה שנכנסנו לגל עולה יפה. היעד של הגל הזה על מדד ה-S&P 500 הוא באזור ה-1,430 ויכול להיות שהמדד יגיע לשם תוך חודשים ספורים. פקודת הגנה ניתן למקם מתחת ל-1,255. מהלך מתחת לרמה הזו ילמד שמשהו השתבש עם מגמת העליה. היה ומגמת העליה תימשך, סביר והדאו יגיע ל-13,000 כאשר מהלך מעל 13,000 יחשב סימן חיובי ביותר.

במצב כזה צריך, כפי שהדגשתי בטורים האחרונים, למצות את המקסימום ממגמת העליה. זה אומר התמקדות יתר בסקטורים החזקים ומתוכם במניות חזקות. אפשר להתרכז בזה בכל הקשור בהיבט של הגדלת הסיכון של התיק (בהשוואה להחזקת מדד המניות) ולא בהכרח ללכת למניות קטנות, בייחוד אם חוששים מתפנית ומעבר למגמת ירידה.

פוטנציאל עליה, השקעה סולידית

בהקשר זה, כתבתי לאחרונה על הכדאיות של הגדלת האחזקה במניות סקטור הפיננסים שנראה שתופס עוצמה. ציינתי את C כמעניינת להשקעה אבל יש עוד מניות.

נתחיל ב-BAC . מניה לא פופולארית אבל בגדול, זה טוב למשקיע שכן חוסר פופולאריות הוא מחיר זול. ניתן לצפות למהלך עליה משמעותי של המניה, בין היתר משום שחצתה כלפי מעלה את הממוצע הנע ל-89 יום, ממוצע מתחתיו שהתה מאז אפריל 2011. עליה עד 8.5 דולר היא עניין סביר ביותר בתור התחלה.

מי שרוצה גם אחזקה במניה פיננסית עם שווי שוק קטן יותר יכול לבחור ב-WAL. המניה שנסחרה ב-38 דולר נסחרת עתה באזור ה-7.4 דולר ונראה שיש סיכוי שתיתן מהלך עליה משמעותי.

עוד מניה, מסקטור הטכנולוגיה, שיכולה להוות שילוב טוב בין השקעה סולידית למסחר עם פוטנציאל לרווח משמעותי מעליה היא GLW , יצרנית מסכי הזכוכית לסוגם. המניה החבוטה ירדה מ-23 דולר ל-11.8 דולר ועכשיו נסחרת סביב ה-14.3 כשפניה כלפי מעלה. סביר לקבל תמיכה מעל 13.6 דולר. מהלך של GLW מעל אזור ה-14.7 דולר יחשב סימן חיובי.

זיו סגל, שותף-מייסד ואסטרטג השקעות ראשי בחברת Green Ocean.אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.