ברידג'-ווייב גייסה 10.3 מיליון דולר

החברה מציעה פתרונות שמאפשרים לספקי סלולר הטמעה מוצלחת של רשתות תקשורת של הדור רביעי (LTE)

חברת הטכנולוגיה האמריקנית ברידג'-ווייב (BridgeWave), השלימה סבב גיוס חמישי בהיקף של 10.3 מיליון דולר.

ברידג'-ווייב הוקמה בשנת 1999 בידי הישראלים אלי פסטרנק, ממייסדי נטרו (Netro), ואמיר מקלף, לשעבר סגן שיא בנטרו, שנמכרה תמורת 120 מיליון דולר ל-SR טלקום הקנדית ב-2003. עד היום גייסה ברידג'-ווייב כ-95 מיליון דולר.

ברידג'-ווייב החלה את פעילותה כספקית פתרונות של מוליכים למחצה לתעשיית הפס הרחב הקרקעי, ולפס הרחב האלחוטי הנייח. כיום היא ממוקדת בתחום הסלולרי, ומציעה פתרונות שמאפשרים לספקי סלולר הטמעה מוצלחת של רשתות תקשורת של הדור רביעי (LTE).

סבב הגיוס הנוכחי הובל בידי אינטל קפיטל ובית ההשקעות האמריקני מורגן קריק קפיטל, והשתתפו בו גם המשקיעים הקודמים בחברה, קור קפיטל וסיפיו פרטנרס.

"ההשקעה של אינטל קפיטל תאפשר לנו להאיץ את ייצור המוצרים בשנת 2012", אמר אמיר מקלף, מנכ"ל ואחד ממייסדי החברה, "בשעה שספקי מובייל חווים עלייה משמעותית בתנועה, בגלל הרעב של המכשירים הניידים לרוב פס, המוצרים שלנו יוכלו לספק את הצרכים שלהם".

בריאן וולף, בכיר באינטל קפיטל הוסיף כי "לטכנולוגיה של ברדיג'-ווייב יש חשיבות הולכת וגדלה בתהליך ההטמעה של רשתות דור רביעי".

מקלף הוא אנג'ל וחבר בקבוצת האנג'לים הקליפורנית - סיליקום ונצ'רס. המשקיעות הקודמות של החברה, בהן קרן ההון סיכון הישראלית JVP, והקרנות הזרות אוק אינווסטמנט ו-MKS פרטנרס, לא השתתפו בגיוס ההמשך.