IDB רומזת: ייתכן שנעניק הנחה לויולה במכירת כלל תעשיות

קבוצת אי.די.בי שבשליטת דנקנר עשויה להעניק הנחה לקבוצת ויולה, במסגרת מו"מ לרכישת החזקות הראשונה בכת"ש ■ במו"מ המקורי דובר על שווי כולל של 3.8 מיליארד ש' לכת"ש

קבוצת אי.די.בי אשר בשליטתו של נוחי דנקנר, מעדכנת היום (ג') כי המו"מ שמקיימת הקבוצה עם קבוצת ויולה לרכישת השליטה בכלל תעשיות נמשך, כאשר הוא נוגע גם לדיון בדבר הפחתת שווי החברה - ביחס לשווי המקורי עליו דובר.

"במסגרת משא ומתן זה דנים הצדדים, בין היתר, באפשרות של הפחתה מסוימת של שווי כת"ש הבסיסי לצרכי העסקה", נכתב היום בהודעת אי.די.בי לבורסה בת"א. "החברה תדווח על הסכמות סופיות בקשר לעסקה אם וככל שתהיינה, כי הצדדים טרם הגיעו להסכמות כאמור, וכי אין כל וודאות בקשר עם ביצוע העסקה".

אי.די.בי מחזיקה ב-60.5% ממניות כלל תעשיות (כת"ש), והמו"מ עליו דיווחו הצדדים הוא למכירת 40% ממניות כת"ש לפי שווי חברה של 3.8 מיליארד שקל. זאת, בדומה לשווי במו"מ קודם שניהלה אי.די.בי בחודש דצמבר 2011 למכירת השליטה בחברה למשפחת לבנת, אשר היווה פרמיה של 45% על מחיר השוק באותה עת. במידה שהמו"מ בין הצדדים, הנמצא במצב מתקדם, יבשיל לכדי עסקה, אמורה ויולה לשלם סך כולל של 1.52 מיליארד שקל.

נזכיר כי ב"גלובס" דווח כי קרן הפרייבט אקוויטי הגישה הצעת רכש הכוללת הלוואת מוכר בהיקף של 700-800 מיליון שקל, שתעמיד על אי.די.בי - סכום המהווה מחצית מהיקף העסקה המקורית לגביה מנהלת ויולה מו"מ.