טים קוק: "אנו מרוצים מרכישת אנוביט ומרגישים בני-מזל"

במסגרת השינויים: סגן נשיא מחלקת החומרה באפל בוב מאספילד יהיה אחראי על הצוות הטכני של אנוביט ■ חלק מאנשי החברה הישראלית ישולבו בצוותים של אפל, ויוקם מרכז פיתוח חדש בישראל

לרגל פרסום הדוחות הכספיים שפורסמה אמש ענקית הטכנולוגיה אפל, מנכ"ל החברה טים קוק התייחס לראשונה לרכישתה של חברת השבבים הישראלית אנוביט ופירט את התוכניות והשינויים שאפל מתכננת לעשות באנוביט. כך למשל, במסגרת השינויים המבניים, סגן נשיא מחלקת החומרה באפל בוב מאספילד יהיה אחראי על הצוות הטכני של אנוביט. בנוסף, קוק טען כי חלק מאנשי אנוביט, "בעלי הכישורים יוצאי הדופן", ישולבו בצוותים של אפל בארה"ב.

יחד עם זאת, קוק טען גם כי מטה החברה ומרבית עובדיה ישארו בישראל ויתרה מזאת, אפל תרחיב את מחלקת הפיתוח של החברה ותקים מרכז נוסף באחד ממרכזי המחקר והפיתוח הקיימים בישראל. את המרכז החדש שיוקם בישראל יוביל ג'וני סארוג'י, אחד ממנהליה של אפל.

לפי הפרטים שנמסרו מאפל, איתי זלצמן שהיה בעבר סמנכ"ל מחלקת הטכנולוגיה של חברת טקסס אינסטרומנט בישראל, יצטרף גם הוא לצוות הניהולי של אפל בישראל. עוד נחשף, כי אודי וינשטיין, המייסד והמנכ"ל של אנוביט צפוי לעזוב את החברה.

כזכור, לפני כשבועיים אפל אישרה כי רכשה את חברת אנוביט. רכישתה של החברה היא העסקה הראשונה שביצעה אפל בישראל. שווי העסקה לא פורסם ודאולינג לא התייחס אליו אולם הערכות הן כי מדובר בהיקף של 350-400 מיליון דולר. לפני שנרכשה על ידי אפל גייסה אנוביט 76 מיליון דולר מקרנות הון סיכון.