אנליסטים על מלאנוקס לאחר הדוחות: "תזנק ב-25%"

לאחר פרסום דוחותיה לרבעון הרביעי של שנת 2011, מעניקים האנליסטים תחזית שורית על מניית מלאנוקס ■ הראל פיננסים: "הפעילות בתחום האית'רנט צפויה להמשיך לצמוח"

לאחר פרסום דוחותיה לרבעון הרביעי של שנת 2011, נפנים האנליסטים לנתח את הנתונים ולהעניק תחזיות להמשך על החברה. כך, בהראל פיננסים מעניקים היום המלצת "קנייה" חמה למניה, עם מחיר יעד של 41 דולר - המשקף פרמיה של 17.1% על מחירה בשוק (לעומת מחיר של 35 דולר כיום בוול סטריט). בברקליס מציבים מחיר יעד כמעט זהה (42 דולר למניה), על בסיס תוצאותיה לרבעון.

בכלל פיננסים ברוקראז', אגב, מעלים את מחיר היעד של מלאנוקס ל-44 דולר למניה - המשקף אפסייד של 25% על מחירה.

"הפעילות בתחום האית'רנט של מלאנוקס הייתה חזקה במיוחד וצפויה להמשיך ולצמוח", כותב רמי רוזן, מנהל מחקר בהראל פיננסים על החברה. "התחזית לרבעון הבא היא לצמיחה גבוהה בזכות שני פרויקטים גדולים שהחברה תבצע, אך הצמיחה צפויה להמשך לאורך כל שנת 2012".

בהראל פיננסים העלו את מחיר היעד ל-41 דולר (ממחיר יעד קודם של 35 דולר), מחיר המבטא לדברי רוזן מכפיל רווח של 24 על רווחי 2013 או 21 בניכוי המזומן בקופה.

מלאנוקס, נזכיר, דיווחה אמש על דוחותיה לרבעון הרביעי של שנת 2011, כשהיא מכה את תחזיות האנליסטים. בשורה העליונה דיווחה החברה על הכנסות של 72.7 מיליון דולר לרבעון הרביעי, ואילו בשורה התחתונה על רווח של כ-13 מיליון דולר. (לסיפור המלא)

גם בכלל פיננסים ברוקראז', מתייחסים היום לתחזית השורית של מלאנוקס לרבעון הראשון של שנת 2012 - עם צפי למכירות של 81-82 מיליון דולר (לעומת קונצנזוס תחזיות של 72.6 מיליון דולר). "התחזית השורית היא סימן נוסף להתבססותה של מלאנוקס בשוק ה-HPC", כתב יונתן קרייזמן, אנליסט בכלל פיננסים.