החלום הישראלי? קנו דירת גן ב-2 מיליון ש' - וקבלו מכונית

הרוכשים דירת גן בפרויקט יערה שבצור נתן, יוכלו לקבל במתנה מכונית פג'ו 107 - בשווי 60 אלף שקל ■ סמנכ"ל השיווק בצמח המרמן, המספקת את המבצע: "הרוכשים יוכלו לנסוע מדירתם גם באמצעות מכונית חדשה"

החלום הישראלי מתגשם? הרוכשים דירת גן בפרויקט יערה שבצור נתן, בשווי של כ-1.9מיליון שקל - יוכלו לקבל במתנה מכונית פג'ו 107 (בשווי של כ-60 אלף שקל).

המתנה תוענק לכל אחד מרוכשי הדירות שנותרו בפרויקט, בנות 6 חדרים, בשטח של כ-142 מ"ר נטו עם גינה בשטח של כ-145 מ"ר. מדובר בפרויקט של חברת הנדל"ן צמח המרמן, הניתנות לאכלוס מיידי.

וכיצד שיווקו בצמח המרמן את המבצע? בכדי שלא תהיה ירידת ערך על הרכב בזמן הצבתו בחניית הדירות למכירה - הדפיסו בצמח המרמן תמונת ענק בגודל אמיתי של מכונית פג'ו 107 - והציבו אותה באזור החניה של הדירות. "התמונה הייתה כה משכנעת עד שעוברי אורח חשבו לרגע שמדובר במכונית אמיתית...", לשון הודעת החברה.

"בחרנו להעניק במתנה מכונית פג'ו 107 חדשה. המכונית, שתורמת להגנה על הסביבה, תואמת גם לסביבת הפרויקט", התייחס רן בן אברהם, סמנכ"ל ייזום ושיווק בצמח המרמן למבצע. "כך יוכלו הרוכשים לנסוע בנוחות מדירתם החדשה וחזרה אליה, באמצעות מכוניתם החדשה".

פרויקט יערה כולל 230 יח"ד ביישוב צור נתן שבשרון המזרחי, בסמיכות לכוכב יאיר ולצור יגאל. הפרויקט ממוקם על מתחם בן כ-17 דונם, וצופה אל שמורת הטבע נחל אלכסנדר. בפרויקט, שתוכנן בידי האדריכל בני שנהר, ממשרד גולן אדריכלים, 9 בניינים והוא כולל דירות גן בנות 5 ו-6 חדרים, דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוזים בעלי מרפסות רחבות.