שופרסל במבצע על חטיפי עלית; בארה"ב עדיין יותר זול

תציע במבצע 3 חטיפי טוויסט וטעמי ב-11 שקל בשופרסל דיל ■ בשופרסל שלי המחיר יעמוד על 13 שקל ■ כמו כן, 3 חטיפי פסק זמן יימכרו ב-12 שקל בכל הרשת ■ מגה יוצאת במבצע לחברי מועדון You ומציעה 2+3 מתנה על מגוון חטיפי עלית

שופרסל רוכבת על גל מחאת השוקולד ומודיעה היום (ב') על השקת מבצעים על חטיפי עלית שהיו במוקד המחאה - "פסק זמן", "טעמי" ו"טוויסט". לטענת הרשת, המהלך מגיע משום שהרשת "קשובה ללקוחותיה".

מי שציפה לקבל את החטיפים במחירים זולים כמו בארה"ב - יתאכזב. שופרסל תציע במבצע זמני 3 חטיפי "טוויסט" ו"טעמי" במחיר של 11 שקל בסניפי שופרסל דיל בלבד. בסניפי שופרסל שלי המחיר יעמוד על 13 שקל. כמו כן, 3 חטיפי "פסק זמן" יימכרו במחיר של 12 שקל בכל סניפי הרשת.

שופרסל מציינת גם כי במסגרת מבצעי חג הפורים היא תמכור חטיפי "טוויסט", "פסק זמן", "טעמי" ו"כיף-כף" בחבילות של 4 ובמחיר של 9.99 שקלים.

"מאז ומתמיד מקפידה שופרסל להיות קשובה לציבור לקוחותיה", אמר איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. "אנו מציעים מבצעים מצוינים על החטיפים ומתכוונים להעמיק את מבצעי החטיפים לקראת חג הפורים. אנו נמשיך ונעשה הכול על מנת להוזיל את סל הקניות של לקוחותינו".

מבצע גם במגה

בתוך כך, גם ברשת מגה יוצאים במבצע על חטיפי שטראוס-עלית. הרשת הודיעה היום כי לקראת פורים היא יוצאת במבצע לחברי מועדון You, במסגרתו קונים 3 מוצרים ממגוון מוצרי שטראוס ומקבלים שניים במתנה. המצע יימשך עד 10.3.12.