שוב תקלה ברכבת: עצירת פתע, נוסעים נאלצו לרדת באמצע

(עדכון) - ברכבת מת"א לאשקלון נאמר לנוסעים שיש רכבת תקועה ולכן הם התבקשו לרדת בתחנת רחובות, ועוכבו כשעה ■ בבוקר רכבת נתקעה הבוקר סמוך לתחנת בית יהושוע זאת בשל תקלה טכנית

שוב תקלה ברכבת ישראל: ברכבת מת"א לכיוון אשקלון נאמר לנוסעים שיש רכבת תקועה ולכן הם התבקשו לרדת בתחנת רחובות. עד שהורשו הנוסעים לעלות לרכבת נוספת נרשם עיכוב של שעה. בנוסף, נוסעת דיווחה על עצירת פתע במהלך הנסיעה.

א', עו"ד המתגוררת באשקלון, אמרה ל"גלובס": "שלא יספרו סיפורים, זה נראה כמו שביתה איטלקית".

השביתה הערב (ג') מגיעה לאחר שבבוקר ארעה תקלה טכנית ברכבת לכיוון דרום סמוך לתחנת בית יהושע. הנוסעים הזועמים טוענים כי הרכבת לא זזה כבר שעה ושהרכבת לא פועלת על מנת לחלץ אותם. כתוצאה מהתקלה מורגשים שיבושים בתנועה לכיוון הדרום.

"לא פותחים לנו את הדלתות בשביל לרדת - זה לא יאמן", אמרה גליה ויינר, נוסעת ברכבת. "אומרים לנו שזה תקלה טכנית ושבאים אלינו אבל זה לא קורה". נוסעים אחרים טענו כי הפקחים צוחקים עליהם וכי זה לא הפעם הראשונה שזה קורה: "כל פעם שאני עולה לרכבת יש בעיות", סיפר אחד מהם. "אם לא שביתה אז תקלה".

ברכבת ישראל טוענים כי הסיבה לעצירה היא תקלה טכנית ומסרו כי קטר נמצא בדרכו למקום על מנת לחלץ את הרכבת. בנוסף, שללו ברכבת את האפשרות שיש קשר בין העיצומים שהיו ברכבת לבין תקלה זו.