תעודת סל חדשה על מדד הנפט והגז: גייסה כ-20 מיליון ש'

שיעור ההקצאה בהנפקה של תכלית תעודות סל עמד על 52.5% שכן לתעודה נרשמו ביקושים גבוהים בסך של כמעט 40 מיליון שקל

תכלית תעודות סל הנפיקה תעודה חדשה על מדד ת"א נפט וגז, שתיקרא "תכלית ת"א נפט וגז". במסגרת הנפקת התעודה, גייסה החברה כ-20 מיליון שקל, המהווים שיעור הקצאה של כ- 52.5%. זאת, הואיל ובעת ההנפקה נרשמו ביקושים גבוהים בסך של כמעט 40 מיליון שקל.

תעודת הסל עוקבת אחר מדד ת"א נפט וגז. מדד השקעה זה הושק באפריל 2011, והוא כולל את כל המניות בתחום חיפושי הנפט וגז הכלולות במאגר המניות, כאשר מגבלת המשקל למניה אחת במדד היא 15%.

איל סגל, מנכ"ל משותף בתכלית תעודות סל, אמר כי, "תעודת הסל תכלית ת"א נפט וגז מצטרפת למגוון תעודות הסל של תכלית על המדדים השונים בישראל. למרות ששווי השוק של הענף עומד על כחמישה אחוזים בלבד, הוא ריכז בשנה האחרונה מחזור כספי מממוצע של כ-11%, דבר המהווה אינדיקציה למידת העניין בתחום".

תכלית תעודות סל, בניהולם של איל סגל ודוד אללוף, היא החברה השנייה בגודלה בענף תעודות הסל. תכלית הוקמה באוגוסט 2004 ונמצאת כיום בשליטה של דש בית השקעות וקבוצת מייקל דיוויס. החברה מנהלת תעודות סל על מדדי מניות ואג"חים בישראל ובחו"ל ועל מטבעות וסחורות. לאחרונה השלימה תכלית מהלך מיזוג עם אינדקס תעודות סל, והיא מנהלת כיום נכסים בהיקף של כ-17.5 מיליארד שקל ב-128 תעודות.