פנגו תאפשר לשלם באמצעות הסלולרי בחניוני סנטרל פארק בת"א

שירות החנייה הסלולרי נכנס גם לתחום החניונים: המיזם יחסוך לנהגים את הצורך להמתין מול מכונות התשלום ולהחזיק מספיק מזומן או כרטיס אשראי זמין כדי לשלם בחניון עצמו

פנגו נכנסת לתחום החניונים: חברת מילגם, המפעילה את שירות החנייה הסלולרי פנגו, חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת חניוני סנטרל פארק. במסגרת שיתוף הפעולה, מילגם תאפשר ל-480 אלף מנויי פנגו לשלם בחניוני סנטרל פארק באמצעות המכשיר הסלולרי.

המיזם המשותף יחסוך לנהגים את הצורך להמתין מול מכונות התשלום ולהחזיק מספיק מזומן או כרטיס אשראי זמין כדי לשלם בחניון עצמו. שיתוף הפעולה יתחיל בחניוני הרשת בתל אביב, לאור מצוקת החנייה המוכרת באזור. על-פי סקר שערכה מילגם לאחרונה באמצעות חברת סקרנט, עולה כי 75% מלקוחות החברה היו מעדיפים לשלם עבור חנייה בחניונים באמצעות פנגו ולא באמצעות מזומן או אשראי.

אז איך יתבצע התשלום? המנוי ישלח את הקוד המופיע על כרטיס החנייה שהונפק בכניסה לחניון באמצעות הודעת SMS למספר 4500. לאחר שליחת הודעת ה-SMS, שתהווה למעשה את התשלום לחנייה, יוכל המנוי לצאת מהחניון ללא צורך לגשת לעמדות התשלום. חשבונית התשלום עבור החניה תמתין לנהג בחשבון הפרטי שלו באתר האינטרנט של החברה.

בעתיד מתכננת החברה לאפשר תשלום גם באמצעות האפליקציה הסלולרית שלה. באפליקציה ינוצל יתרון זיהוי המיקום (GPS), והנהגים יוכלו לקבל מידע על מקומות חניה פנויים בקרבתם וליהנות מהכוונה לחניונים.

בשלב הראשון ניתן לשלם עם פנגו בחניון לאונרדו סיטי טאוור ברמת גן, דניאל פריש הירקון ויבנה בתל אביב. בעתיד הקרוב יורחב השירות גם לעוד 16 חניונים נוספים של חברת סנטרל פארק. עד סוף השנה פנגו מתכננת שיתוף פעולה עם חניונים נוספים בפריסה ארצית.

לדברי מנכ"ל מילגם חנייה סלולרית, רועי אלבז, "התשלום באמצעות הנייד עבור חניה בחניונים באמצעות פנגו הינו שלב התפתחות טבעי בשירותיה של החברה. הרחבת אפשרויות התשלום גם לחניונים, מחברת את החברה למגמה העולמית המסתמנת של תשלום באמצעות המכשיר הנייד, המשחרר מצורת התשלום המסורתית על חניה". מנכ"ל סנטרל פארק, עמית קדם, הוסיף כי "אפשרות התשלום בפנגו מהווה חלק בלתי נפרד מתפישה כוללת של חדשנות ושירותים מתקדמים בחניוני החברה".