סמארטפון ווקמן של סוני אריקסון - מוזיקה ועיצוב

ה-Live With Walkman הוא סמארטפון חביב, שמתאים למי שרוצה מכשיר בעיצוב קומפקטי ומוכן להתפשר על גודל המסך

גל השקות המכשירים של סוני-אריקסון בישראל ממשיך עם דגם Live With Walkman, שהחברה מגדירה כסמארטפון ווקמן.

עיצוב, מידות ומסך: הלייב מגיע במראה קומפקטי, עם צג בגודל 3.2 אינץ' באיכות סבירה מאוד, משקל של 115 גרם ועובי של 14.2 מ"מ - הרבה יותר מכל הסמארטפונים הדקיקים. המכשיר שחור עם נגיעות של ירוק זוהר בכפתור הבית ובלוגואים שמופיעים על המכשיר. הצד האחורי עשוי מגומי שנעים לאחיזה.

מוזיקה: כפתור ייעודי שיודע להזניק את נגן המוזיקה של המכשיר, שנעים מאוד לשימוש ופשוט להפעלה. מעבר לזה, יש יישום המאפשר לזהות שירים המושמעים ממקורות חיצוניים, כמו רדיו. מכיוון שמדובר במכשיר שהמיתוג שלו הוא מוזיקה, ציפינו מסוני-אריקסון להשקיע קצת יותר באוזניות שמצורפות לערכה, שהיו בינוניות מאוד.

ממשק ומערכת הפעלה: מכיוון שהדגם הזה כולל צג יחסית קטן למה שמכשירים אחרים מציעים היום בשוק, בסוני-אריקסון הלכו על פתרון יצירתי בניצול שטח הנדל"ן של המסך. בכל ארבע הפינות של הצג, ניתן למצוא גישה ישירה לאפליקציות שקובע המשתמש, כאשר ללשוניות האלו ניתן להכניס גם מספר אפליקציות ולא רק קיצור אחד.

פתרון אחר שהחברה שילבה כאן, הוא מקלדת המעוצבת במראה של לוח מקשים טלפוני, כמו פעם. חייבים ללחוץ כמה פעמים, כאשר רוצים להגיע לכל אות. בעוד שזה נותן פתרון טוב, להגדלת המקשים, זה קצת מעצבן כשרגילים לעבוד עם מקלדת מלאה. האופציה של מקלדת רגילה קיימת כאן. האותיות קצת קטנות, אבל אפשר להסתדר איתן. מערכת ההפעלה בדגם הזה היא אנדרואיד מבית גוגל בגרסה 2.3.4 . המעבד הוא במהירות 1 ג'יגה הרץ.

מצלמה: חיישן של 5 מגה פיקסל עם פלאש באיכות סבירה עם מיקוד אוטומטי וכפתור צילום פיזי, מעבר ליכולת צילום במגע על המסך. צילום הלילה של המכשיר היה יחסית באיכות טובה.

בשורה התחתונה: הלייב הוא סמארטפון חביב, שמתאים למי שרוצה מכשיר בעיצוב קומפקטי ומוכן להתפשר על גודל המסך.

מחיר: 2,160 שקל בפלאפון (או 60 שקל ב-36 תשלומים). 1,350 שקל בחנות סוני אריקסון בקניון איילון ברמת גן.

ציון: 8.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס