ושבו פנים לגבולם

תוכניתו של אמנון לוי מעין אתנחתא - לא אקטואלית מדי, אך גם לא בידורית

"פנים אמיתיות" עם נועם שליט, ד' 21:00, ערוץ 10

פה ושם נשמר כבודו האבוד של ערוץ 10, בעיקר בכל מה שקשור לאקטואליה - מהחדשות, דרך התחקירים ("המקור") תוכניות האקטואליה היומיות (רפי רשף, לונדון וקירשנבאום) ועד לאקטואליה האזוטרית יותר (גיא פינס).

בין כל אלה מספקת לאחרונה תוכניתו של אמנון לוי מעין אתנחתא - לא אקטואלית מדי, אך מצד שני גם לא בידורית. מי לא היה שם? אהובה אלפרון, אליקו, משולם ריקליס ועוד. אורח התוכנית הערב הוא ללא ספק המרתק בכל החבורה הזאת, על אף היותו, לפחות מבחינה טלוויזיונית, טיפוס די אפרפר. נועם שליט פרץ לתודעת כולנו במאבק למען שחרור בנו. מה לא אמרו עליו? אמרו שהוא קנה את לב הציבור באיפוק שהפגין, הדביקו לו מאהבת צרפתייה, ביקרו את האיפוק (שקודם שובח) שלו למראה בנו, פדוי השבי גלעד, ולבסוף שאלו "למה לו את זה?" כשהחליט לחבור לשלי יחימוביץ' ולהתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה.

מאחר שתוכניות אקטואליה לא נוהגות להעביר חומרים לצפייה מוקדמת (לפחות לא מוקדמת מספיק כדי שאוכל לדווח אודותיה), לא נותר לי אלא להודות שאין לי מושג איך ינהג הערב גדעון לוי באורחו המסקרן, ומה יענה לו שליט. מה שבטוח הוא שדי בשאלות האלה כדי לסקרן אותי כך שאצפה ב"פנים אמיתיות" הערב, גם בימים שבהם הצירוף 1 ו-0, הופך להיות נדיר על גבי השלט-הרחוק שבידי.