רשת אקססורייז מצפה לסיים את 2012 עם מכירות של 46 מיליון שקל

‎חתמה את 2011 עם מכירות של 40 מיליון שקל ■ תפתח בתוך חודשיים שני סניפים בקניון רוטשילד בראשון-לציון ובפארק הקרח באילת, בהשקעה של כמיליון שקל

רשת האביזרים אקססורייז ממשיכה להתרחב: הרשת, המונה 22 סניפים, תפתח בתוך חודשיים שני סניפים נוספים בקניון רוטשילד בראשון-לציון ובפארק הקרח באילת, בהשקעה של כמיליון שקל.

מחזור המכירות של הרשת הסתכם בשנת 2011 בכ-40 מיליון שקל. הרשת מצפה לסיים את השנה הנוכחית עם גידול של 15% במחזור ל-46 מיליון שקל.

גודל סניף ממוצע ברשת עומד על 50 מ"ר, והפדיון החודשי הממוצע עומד על 150-200 אלף שקל בחודש. בכוונת הרשת להגיע לפריסה מקסימלית של 27-30 סניפים, שתביא את הרשת למכירות של 60 מיליון שקל.

חן פלינט, מנכ"ל הרשת. אמר כי "הרחבנו משמעותית בשנה וחצי האחרונות הן את המגוון והן את הקטגוריות. אנחנו מובילים את השוק שנמצא כל הזמן בצמיחה. אין ספק שלתחום האקססורייז יש עוד פוטנציאל ענק. לנו, כרשת בינלאומית, יש יתרונות גדולים על פני כל המתחרים, הן במגוון, הן בכמות הפריטים והן בקולקציות המתחלפות מדי שבוע".

- שתי רשתות אקססורייז לא צלחו: דיוה של קסטרו שהולכת ונעלמת וגם רשת אודם.

"חוויית הקנייה אצלנו היא משהו שאצל אחרים היה פחות מודגש, וגם החיבור ללקוח. המגוון והמטען של הפריטים אצלנו ברשת, בצבעוניות ובססגוניות אצלנו הוא הרבה יותר עשיר, והלקוחות מצביעים ברגליים".

* בעלי אקססורייז הם משפחת פישמן. אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".