נחשפת רשימת נכסי אתי דודאי: 10 טלוויזיות עד 100 אינץ', מכשיר רטט של "ויברהטק", 4 מיטות שיזוף, יהלומים ומרצדס 350S

(עדכון) - ביהמ"ש דחה את בקשתה של כוכבת "מעושרות" לאיסור פרסום דוח תכולת הווילה בסביון ■ היכנסו והורידו את הרשימה של כונס הנכסים

לאור החלטתו של בית המשפט לדחות את בקשתה לאיסור פרסום, נחשפת היום (ד') תכולת דירתה של כוכבת "מעושרות" אתי דודאי: בין החפצים ברשימה חפצי אמנות, תמונות של קדישמן ופסלים יקרים; שרשראות פנינים, זהב ויהלומים; וכ-26 אלף דולר במזומן בכספת.

בשבוע שעבר מינה השופט איתן אורנשטיין את עו"ד ארז חבר לכונס נכסים זמני על נכסיה של דודאי, וקבע כי חבר יהיה מוסמך "להיכנס לבית שדודאי מחזיקה בסביון ולערוך רישום של תכולתו, לרבות חפצי האמנות והתכשיטים המצויים בו".

יום למחרת הגיע עו"ד חבר לביתה של דודאי בסביון, יחד עם עורכת דין ממשרדו וכן שמאי מומחה מטעמו, על מנת לערוך רשימה של הנכסים.

לטענת חבר, כפי שעולה מדוח הנכסים שערך, בתה של דודאי, דנה, מסרה לו כי אמה מסרבת לאפשר לו ולצוות להיכנס לבית, שכן לא תיאמו עמה פגישה מראש, ו"היא עסוקה". חבר התעקש וצלצל שוב, אך דודאי סירבה לפתוח לו את הדלת בטענות שונות. רק לאחר כשעה ו-10 דקות, ושיחה עם עורך דינה של אתי דודאי, עו"ד זהר לנדה, התאפשרה כניסתו של הכונס לבית, בליווי עורך דין ממשרדו של לנדה.

במהלך הבדיקה נחשפה תכולתו של הבית בסביון, ונערכה רשימה מפורטת של כל הנכסים, המוערכים בשווי של מיליוני שקלים.

להורדת הרשימה המלאה - לחצו כאן

בין הנכסים: תכשיטי זהב רבים, כגון צמידים משובצים יהלומים ושרשראות פנינים שאתי דודאי נצפתה עונדת באירועים שונים בעת האחרונה. עוד נמצאה מצית של קרטייה, טלוויזיה 100 אינץ' ועוד 9 טלוויזיות ומסכים בגדלים הנעים בין 32 ל-100 אינץ', מכשיר רטט מתוצרת "ויברהטק" (מכשיר לחיטוב הגוף ללא התעמלות) וכן 4 מיטות שיזוף.

בין הרהיטים וחפצי האמנות נמצאו פסלי שיש וברונזה, תמונות של קדישמן ופינת רביצה. בחניית הווילה חנתה מרצדס 350S שנת 2011 בשווי מוערך של כ-660 אלף שקל. בכספת נמצאו דולרים, פרנקים ויורו בשווי עשרות אלפי שקלים.

סתירה מול הצהרת ההון

בדיון שהתקיים הבוקר בבית המשפט המחוזי בתל-אביב מסר כונס הנכסים הזמני על נכסיה של דודאי, עו"ד ארז חבר, כי בניגוד להצהרות של דודאי בימים האחרונים בתקשורת והכחשותיה כי הציעה את הבתים שבבעלותה למכירה, שני הבתים - הבית במבשרת ציון והווילה בסביון - עומדים למכירה באמצעות מתווכים.

עו"ד חבר בדק גם את שווי תכשיטיה של דודאי ומצא סתירה בין הצהרת ההון: מבדיקה ראשונית עלה כי בהצהרת הון של דודאי נרשם כי השווי של התכשיטים הנו 10 מיליון שקל - אך בבדיקה שערך מצא תכשיטים בשווי של חצי מיליון שקל. "יש חוסר של 9.5 מיליון שקל, כפוף לבדיקה והערכה שמאית", טען חבר בדיון.

חובות של כ-80 מיליון שקל

הדיון התקיים בתיק פשיטת-הרגל שהוגש נגד גרושה של אתי דודאי, דוד דודאי המנוח, שהתמוטט בחודש שעבר בעת דיון באולם בית המשפט ומת. לאחר פטירתו הגישה רשות המסים בקשה חדשה למתן צווים האוסרים על גרושתו, אתי דודאי, לעשות שינוי בנכסים שהעביר לה בחייו. וזאת, מכיוון שהעברת הנכסים אליה נעשתה לכאורה על מנת להבריחו מהרשויות ולהתחמק מתשלום חובות מס עצומים, בהיקף כ-80 מיליון שקל, שצבר דודאי בחייו.

בית המשפט נעתר לבקשה ואסר על אתי דודאי למכור, להעביר או לעשות כל דיספוזיציה ברכוש, וקבע כי יוקפאו דירת מגורים במבשרת ציון, הווילה בה מתגוררת דודאי בסביון על כל תכולתה, לרבות תכשיטים וחפצי אמנות, רכב מסוג ב.מ.וו וניירות ערך שבאחזקתה.

הבוקר התייצבה דודאי בבית המשפט וטענה, באמצעות עו"ד זהר לנדה, כי אין לה חלק בחובותיו של גרושה המנוח, וכי יש לבטל את הצו או להגבילו למחצית הנכסים.

זמן קצר לאחר הדיון מסר השופט אורנשטיין את החלטתו, לפיה "יש מקום להותיר את צו איסור הדיספוזיציה על כנו, אך לצמצמו למחצית מהנכסים".

השופט ציין כי לא ניתן הסבר משכנע לכך שאתי דודאי מחזיקה ורשומה כבעלת הזכויות הבלעדית של הנכסים השונים שהיו בבעלות בני-הזוג, למרות שאלה היו אמורים להיות רשומים גם על שם המנוח. כן העלה השופט תהיות נוספות לגבי השאלה כיצד לפי הצהרת ההון של אתי דודאי משנת 2008 באשר לרכושה, השקיע גרושה בבית בסביון מעל ל-14 מיליון שקל, וכן העביר לה את הבעלות במכונית ה-ב.מ.וו שרכש באותה שנה.

בנוסף, דחה השופט את בקשתה של דודאי להטיל צו איסור פרסום על דוח תכולת דירתה בסביון, בין היתר משום ש"השתתפה בסידרת טלוויזיה, בה נחשפו לעיני כל פרטי רכושה".