טסים לניו-יורק? קבלו את 10 המסעדות הטרנדיות במנהטן

אלה המקומות שבהם תמצאו את האנשים המעודכנים, את העיצוב הנועז ביותר ומנות ששודרגו לדרגת אמנות ■ אם הצלחתם להשיג שולחן, רקחתם לעצמכם מתכון לערב מסחרר

MEGU

אריזה מושלמת לחוויית אכילה, המשלבת תפאורה ייחודית וטעמים מגרי חושים. מטבח יפני, פסל בודהה ענק מקרח עומד במרכז המסעדה, פעמון גדול ואש תחתיו, אורות עמומים ועיצוב ייחודי עוטפים את הסועד באווירה מסתורית ומגרה. הטעמים מעצימים את החוויה.

אם לא השגתם מקום, אתם מוזמנים לשבת בבר הממוקם מעל המסעדה, מקום מפגשם של אנשי עולם האופנה, דוגמנים, צלמים ואנשי חברה.

מנות מומלצות: פרוסות בשר בקר צלויות על אבן נהר.

מחיר: מעל 100 דולר לאדם.

קוד לבוש: אלגנטי אופנתי.

Thomas St. 62

GORDON RAMSAY

שמו של השף גורדון רמזי הולך לפניו בזכות המסעדות המצליחות ברחבי העולם ותוכניות הטלוויזיה הפופולריות, "מטבחי הגיהינום" ו"מאסטר שף". ביקור במסעדה במלון לונדון הוא חוויה קולינרית מענגת. המנות ציוריות, וטעמן מפתיע וייחודי. לחוויה אולטימטיבית כדאי להזמין את שולחן השף, ולאכול במטבח מול השפים, שמבשלים את האוכל בפניך.

מנות מומלצות: רביולי במילוי שליו, פילה עגל ויסקונסין, אננס מתובל בתנור, סופלה פטל.

מחיר: 40-150 דולר למנה.

קוד לבוש: מקטורן.

.London NYC Hotel, 151 W. 54th St.

TAO

מסעדה אסייתית טרנדית, שהבילוי בה הוא חוויה משולשת: עיצוב מדהים, אוכל משובח וחברה יפה. המסעדה מחולקת לבר ומסעדה באמצעות עמדת די.ג'יי שקופה. הבר ידוע כמקום מפגש לרווקי העיר והאווירה בו היא של מועדון לילה. המסעדה מתאפיינת באוכל משובח, ששומר זה שנים על רמתו הגבוהה.

מנות מומלצות: קובה ביף וסי בס.

מחיר: 7-48 דולר למנה.

קוד לבוש: קז'ואל אופנתי.

E. 58th St 42.

BUDDAKAN

כאן צילמו את "הארוחה לפני החתונה" של קרי ברדשו ומיסטר ביג בסרט "סקס והעיר הגדולה". העיצוב כובש ביופיו, המטבח האסייתי מהטובים בעיר, והטעמים מפתיעים ובלתי נשכחים.

מנות מומלצות: אדממה דמפלינג, פנקייק בצל ירוק, פילה בקר חרוך.

מחיר: 40-80 דולר למנה.

קוד לבוש: קז'ואל.

.9th Ave 75.

DA SILVANO

המסעדה הטרנדית האיטלקית הפכה למקום שבו רואים ונראים דוגמניות, כוכבי קולנוע ואנשי חברה. המטבח הטוסקני הוותיק שומר על מקוריות וטריות לאורך השנים. הפסטות מעשה יד, הבשרים משובחים והאווירה אופנתית ושיקית.

מנות מומלצות: אוסובוקו, סטייק טרטר.

מחיר: 20-40 דולר למנה.

קוד לבוש: אופנתי.

.260 6th Ave.

Old Homestead

כולם נוסעים עד ברוקלין בשביל לאכול סטייק בפיטר לוגר, אבל גם מנהטן התברכה בסטייק האוס מסורתי המגיש בשרים עסיסיים ומשובחים כמיטב המסורת, למי שמבין בבשר ומוכן לשלם עבורו.

מנות מומלצות: המבורגר יהלום

Gotham Ribsteak on The Bone.

מחיר: 20-80 דולר למנה.

קוד לבוש: קז'ואל.

.56 9th Ave.

ELEVEN MADISON PARK

מטבח צרפתי אלגנטי ומוקפד. המנות מעוצבות כיצירת אמנות, האווירה יוקרתית ומפנקת והשירות מקצועי ואיכותי. כאן סועדת האליטה של מנהטן: אנשי עסקים, תקשורת ושוק ההון.

מנות מומלצות: ברווז צלוי בלבנדר ודבש.

מחיר: תפריט טעימות ערב 125-195 דולר לאדם.

קוד לבוש: אלגנטי, מקטורן.

.11 Madison Ave.

MASA

חוויה של פעם בחיים במסע אחר הסושי המושלם. המסעדה ידועה בתפריט פירות הים המשובח ובחוויית סעודה ייחודית. התפריט אמנם קבוע, אך מכיוון שיש להזמין מקום לפחות שלושה שבועות מראש, הוא עשוי להשתנות עד שתגיעו למסעדה. כדאי לקפוץ ל-MASA BAR, מסעדת האחות השכנה, והיותר זולה.

מנות מומלצות: טורו קוויאר.

מחיר: 300-500 דולר לתפריט הקבוע.

קוד לבוש: אלגנטי, מקטורן ועניבה.

Time Warner Ctr .10 Columbus Circle, 4th fl.

PER SE

השף תומס קלר מנצח על אחת המסעדות היקרות והאיכותיות בעיר, שמציעה מטבח אמריקני מודרני עם נגיעות קלאסיות מהמטבח הצרפתי, ומבחר יינות מהטובים בעולם. צפוי לכם ערב בלתי נשכח של טעמים, ושיק ניו יורקי זוהר.

מנות מומלצות: מאק אנד צ'יז, צדפות, לובסטר בחמאה ולקינוח דונאטס.

מחיר: 295 דולר לתפריט קבוע, לא כולל יין.

קוד לבוש: אלגנטי, מקטורן ועניבה.

Time Warner Ctr .10 Columbus Circle, 4th fl..

TABOON

מתגעגעים הביתה? מסעדת טאבון של איילה כהן, אחותו של השף חיים כהן, תעניק לכם אווירה אלגנטית, שירות אדיב (ברובו בעברית) וניחוחות מוכרים. באמצע המסעדה עומד טאבון ענק שבו נאפות פוקצ'ות המפיצות ריח מעורר תיאבון. ה"ניו יורק פוסט" העניק לה את התואר "המקום שבו נאפים הלחמים הטעימים ביותר".

מנות מומלצות: פוקצו'ת הבית, קבב טלה, חריימה.

מחיר: 31-41 דולר למנה.

קוד לבוש: קז'ואל.

.773 10th Ave.