מחר - הפגנת צרכנים לפסח: "העבדים מרימים ראש"

פעילי תנועת "ישראל יקרה לנו" יקימו מחר "פירמידת מותגים" בכיכר רבין בת"א ויהרסו אותה, כמחאה על "הקשר בין הפירמידות והריכוזיות לבין ההון-לשלטון"

תנועת "ישראל יקרה לנו", שמובילה מאבק צרכני נגד חברות המזון ורשתות השיווק, מתכננת מחר (ד') הפגנה בכיכר רבין בתל-אביב, תחת הכותרת "הפסח הזה העבדים מרימים ראש והורסים את פירמידות השליטה".

מארגני ההפגנה, שתחל מחר בשעה 17:00, יציגו פירמידה שתתנשא לגובה של 4 מטרים, כדי להמחיש את "הקשר בין הפירמידות והריכוזיות לבין ההון-לשלטון", כדבריהם.

"פעילי 'ישראל יקרה לנו' והקהל שיגיע לככר רבין יוסיף לפירמידה שמות של מותגים, וביחד תיבנה פרמידת ההון של הטייקונים, הלא הם הפרעונים המודרניים", נכתב בהודעה שהוציאו הפעילים לתקשורת. "פעילים מחופשים לעבדים, בני ישראל, יסחבו על גבם משאות כבדים, ופעילים אחרים ישחקו את הפרעונים שיירדו בהם. פרמידת ההון תנדוד ברחבי כיכר רבין, כשמלווים אותה פעילים-שחקנים שיבקשו מהציבור להעמיס על העגלות עוד ועוד מותגים יקרים".

בתום האירוע תיהרס הפרמידה, ומתוכה יתגלו ממתקים המיוצרים על-ידי יצרנים ישראליים קטנים ("לא של שטראוס-עלית", מדגישים המארגנים), שיחולקו לקהל הרחב.