דלק נדל"ן: מכתב מבנק לאומי לפירעון חוב של 189 מיליון שקל

החברה-הבת חוף הכרמל נופש ותיירות 89 קיבלה מכתב לפירעון החוב של דלק נדל"ן, לו היא ערבה ■ בינתיים יממש הבנק פיקדונות ב-400 אלף שקל

דלק נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה דיווחה היום (א') כי החברה הבת חוף הכרמל נופש ותיירות 89, הערבה לחוב של דלק נדל"ן כלפי בנק לאומי, קיבלה ביום ה' האחרון מכתב מאת הבנק ובו דרישה לפירעון חובה של החברה לבנק בסך של 189 מיליון שקל והודעה כי אי פירעון החוב יוביל למימוש של פיקדונות בסך 400 אלף שקל, המצויים בחשבונותיה של חברת חוף הכרמל בבנק.

עוד מדווחת החברה כי בשיחה בעל פה שנערכה עם הבנק הובהר כי מעבר לקיזוז הפיקדונות כאמור, הבנק לא דורש את פירעון יתרת החוב כלפיו.

נזכיר כי ערב החג שלח הנאמן לאג"ח כ"ה של דלק נדל"ן, עורך הדין גיא גיסין, מכתב לבית המשפט בו הוא מבקש למנות עו"ד בעמדת משקיף ללא סמכויות ניהול על החברה, שימונה לתפקיד מפרק וכונס נכסים "במידה שהליכי הסדר החוב המוצעים על ידי החברה לא יבשילו לכדי הסדר מחייב".

ה"משקיף" יוכל להשתתף בכל ישיבות דירקטוריון החברה, לדרוש ולקבל מסמכים ופרטים שונים הדרושים לו ונחוצים לו כולל לגבי עסקאות שביצעה החברה בשנים האחרונות, למנות מומחים שונים ובכלל לדאוג לכך ש"ענייני החברה ינוהלו כהלכה ובאופן שאינו מקפח מי מנושיה".