לו הייתי רוטשילד: הצצה למלון שמעל למסעדת קנטינה בת"א

מעל מסעדת קנטינה בשדרות רוטשילד, נפתח לאחרונה מלון עסקים בהשקעה של כ-10 מיליון שקל

באחד המיקומים האטרקטיביים ביותר בתל-אביב, מעל מסעדת קנטינה בשדרות רוטשילד, נפתח לאחרונה מלון עסקים בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. את הבניין תכנן האדריכל זאב רכטר בשנת 1934, ויותר משבעים שנה אחר כך הוא מותג תחת השם The Rothschild.

הקונספט של המלון מציע 25 דירות שעוצבו על-ידי משרד האדריכלים שאלתיאל-קסטיאל, חלקן בפורמט של לופטים, אחרות עם חלוקה פנימית לסלון ולחדר שינה מופרדים, וכן דירות פנטהאוז עם גג ועם נוף. גודל החדרים נע בין 35 ל-90 מטרים רבועים, והמחיר משתנה בהתאם.

הדירות מותאמות לאנשי עסקים, כך שיש בהן אינטרנט מהיר וכן אופציה לקיים ישיבות (עד עשרה אנשים). בחדר האמבטיה מוצרים של חברת ל'אוקסיטן הצרפתית. מה שהיה פעם פינוק מפתיע ויוצא דופן, הפך, כך נראה, למתבקש, ועל כך יש לברך.

המקום אמנם בנוי בפורמט של מלון עסקים, עם פחות דגש על שטחים ציבוריים, אבל יש בו לאונג' עם פינות ישיבה, שירותי קבלה וקונסיירז' 24 שעות ביממה, וגם שירותים מלונאיים מלאים כגון ניקיון, כביסה ואיסוף משדה התעופה. בחלק האחורי של המלון ישנו פטיו עם פינות ישיבה, שמציע ריאה קטנה וירוקה בלב הבטון. חדר כושר אין, אבל אפשר להשתמש בשירותיו של חדר כושר שנמצא במרחק הליכה קצרצרה. ארוחת בוקר מוגשת במסעדת קנטינה.

מנהלי הפרויקט מתכננים להשיק בקרוב שיתופי-פעולה עם מרכזי תרבות ובילוי מקומיים, בהם תיאטרון הבימה, ומתוכננות חבילות אירוח הכוללות לינה וביקור באירועי תרבות בעיר.

בפורמט מזכיר המקום מלונות בוטיק אחרים שנפתחו בעיר בשנים האחרונות, אך דווקא המסעדה הממוקמת בכניסה מעניקה לו יתרון יחסי. בעולם, ברים או מסעדות פופולריים של בתי מלון הם בעלי משקל בבחירה אם להתארח במלון. אצלנו הצליח רק הוטל מונטיפיורי ליצור את הבאזז, ועתה מצטרף אליו גם The Rothchild.

טווח מחירים: 300-1,000 דולר ללילה.

כתובת: רוטשילד 71 תל-אביב, טל' 03-6290555