מקורב לדלק נדל"ן: "בעלי האג"ח מנהלים מו"מ עם עצמם"

מקורב לחברה: "התנהלות בעלי האג"ח מוכיחה שהם לא באמת רוצים לסגור הסדר. הם לא מבינים שהחברה נמצאת על זמן שאול"

"התנהלות בעלי האג"ח מוכיחה שהם לא באמת רוצים לסגור הסדר. הם לא מבינים שהחברה נמצאת על זמן שאול" - כך אמר היום (א') מקורב לחברת דלק נדל"ן. הדברים נאמרו בתגובה לפרסומים הבוקר בכלי התקשורת שמאחוריהם עמדו מחזיקי אגרות החוב ולפיהם הושגו הבנות על הסדר חוב בדלק נדל"ן ועתה נותר רק ללבן רק את סוגיית הריבית.

אותו גורם מסר עוד: "דיון החירום שנערך ביום שישי נעשה במטרה אחת בלבד לנסות ולהגיע להבנות אחרונות ומסכמות בטרם נכנסים הצדדים לדרך ללא מוצא ולמסלול הפירוק שהחל עם הגשת הבקשה של סדרה כ"ה".

"ההחברה לא יכולה להמשיך ולהתנהל בחוסר הוודאות הקיים ואם רוצים לנסות ולהציל את החברה חייבים היו להגיע להבנות בהקדם. בעלי האג"ח ממשיכים לנהל משא ומתן עם עצמם ועסוקים בספינים בתקשורת במקום לדון בפרטי ההסדר מתוך תקווה שהכותרות בעיתונים ייצרו מציאות שלא קיימת", אמר.

עוד הוסיף כי "כל השיחות וההבנות שכאילו הגיעו אליהם ביום שישי נעשו תחת ההנחה שהכל נסגר באותה הפגישה. היו ידוע לצדדים שברגע שהם יצאו מבלי להסכים על כל הנקודות משמעות הדברים הייתה אחת: אין הסכמות, ואין שינוי במצב המשפטי שבו מצויים הצדדים קרי דיון על בקשת הפירוק של סדרה כ"ה. בנסיבות האלה בית המשפט יידרש להכריע בהקדם וללא דיחוי בבקשת הפירוק של סדרה כ"ה".

כאמור, חברת דלק נדל"ן הוציאה הבוקר הבהרה דומה בהמשך לפרסומים וציינה כי בהמשך לפרסומים שהיו הבוקר בכלי התקשורת החברה מבקשת להבהיר שאין הסכמות על הסדר בדלק נדל"ן וכי עמדת החברה בנושא הפירוק נשארה כשהייתה.