שלמה נחמה לוקח את אלומיי נפט וגז לבורסה; פרסמה תשקיף

השותפות מחזיקה ב-20% מרישיון "יצחק", הממוקם כ-12 ק"מ דרום-מערבית לחדרה

אלומיי קפיטל, שבשליטת שלמה נחמה, ושותפות קניר שבשליטת חמי רפאל ורן פרידריך, הפועלת בתחומי תשתיות האנרגיה בארץ ובחו"ל, מאגדת את פעילות חיפושי הנפט והגז של החברה תחת "שותפות אלומיי נפט וגז 2011" שתונפק בבורסה של תל אביב.

השותפות פרסמה היום (ב') תשקיף להשלמה לגיוס הון מהציבור המאפשר גיוס של כ-75 מיליון שקל בדרך של הנפקת 250,000 אגדים המורכבים מיחידות השתתפות וכתבי אופציה, במחיר מינימאלי של 300 שקל לאגד. היקף ההנפקה הסופי ייקבע במסגרת הודעה משלימה שתפרסם השותפות. בנוסף, השותף הכללי בשותפות ירכוש עד 40,000 אגדים במחיר שהוצע לציבור.

אלומיי קפיטל הינה בעלת השליטה (100%) באלומיי חיפושי נפט וגז, שהיא השותף הכללי בשותפות. מנכ"ל אלומיי קפיטל, רן פרידריך, יעמוד בראש הדירקטוריון של השותף הכללי בשותפות החדשה, ובתפקיד מנכ"ל השותף הכללי בשותפות ישמש ערן זופניק, המשמש גם סמנכ"ל פיתוח עסקי באלומיי קפיטל.

שלמה נחמה, יו"ר אלומיי קפיטל, מסר כי "בשנה האחרונה הרחבנו משמעותית את ההשקעות בתחום תשתיות האנרגיה בארץ ובחו"ל, וכחלק מכך, נכנסנו לפעילות משמעותית יותר בישראל. אנחנו מאמינים בפוטנציאל הגלום בתחום חיפושי הנפט והגז בישראל ליצירת ערך למשקיעים, ועל כן בכוונתנו להשלים את הנפקת השותפות בבורסה של תל אביב, ולאחר מכן להרחיב את פורטפוליו האחזקות של השותפות ברישיונות נוספים".

נכון למועד פרסום התשקיף, מחזיקה אלומיי ב-20% מרישיון "יצחק", הממוקם כ-12 ק"מ דרום-מערבית לחדרה, בשותפות עם אדירה (60%), בראונסטון (15%) ו-AGR עם 5%. אלומיי קפיטל, הנסחרת בניו-יורק, משקיעה במיזמים שונים בתחומי האנרגיה והתשתיות בארץ ובחו"ל. לחברה השקעות ב-11 תחנות פוטו-וולטאית הפעילות באירופה ומחוברות לרשת החשמל, אחזקה בתחנת הכוח הפרטית דוראד שבאשקלון, וכאמור אחזקה של 100% בשותף הכללי בשותפות אלומיי נפט וגז 2011.