דיסקין על מנהיגי המחאה: "גמרו לחרבן בחצרות והלכו"

ראש השב"כ לשעבר, שתקף את נתניהו וברק וזכה לגינויים, תקף גם את ראשי המחאה החברתית ■ "ההבדל בינם לבין המפגינים בתחריר ובסוריה הוא שמפגיני רוטשילד לא היו מוכנים לשלם את המחיר" ■ "נגמר הקיץ, נגמר הפסטיבל"

ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין, שכינה את רה"מ נתניהו ואת שר הביטחון ברק "המשיחים מקיסריה ואקירוב" ואמר כי הוא לא סומך עליהם שיובילו תקיפה צבאית נגד איראן, התייחס בדבריו ביום ו' גם למחאה החברתית ותקף את מנהיגיה.

"ההבדל בין המפגינים בכיכר תחריר במצרים למפגינים ברוטשילד הוא שהמפגינים בכיכר תחריר היו מוכנים לשלם את המחיר והמפגינים ברוטשילד לא", אמר דיסקין. "מי שרוצה לעשות מהפיכה צריך להיות מוכן לשלם את המחיר. ברגע שנגמר הפסטיבל והחבר'ה ברוטשילד גמרו לחרבן בחצרות של השכנים, זהו, נגמר הקיץ, חוזרים לאוניברסיטאות והכל הסתיים. בתחריר, בסוריה ובמקומות אחרים אנשים היו מוכנים לשלם את המחיר. זה לא שאני לא מסכים עם הדרישות לצדק חברתי, פשוט מי שהוביל פה את העניין הזה לא היו באמת מוכנים לשלם את המחיר עבור היציאה לרחובות".

דיסקין אמר את הדברים ב"פורופ מג'די" בכפר-סבא ביום ו' ועורר סערה רבתי. הוא תקף את נתניהו וברק וזכה לגינויים מצד שרים בממשלה. (לסיפור המלא)

ראש השב"כ לשעבר הזהיר גם בדבריו כי רצח פוליטי נוסף עלול להתרחש שוב בישראל, ושיגר עקיצה לעבר הימים הקיצוני כשאמר: "הקנאות הימנית הרבה יותר אלימה מהקנאות השמאלנית. זו עובדה".