9 מועמדויות לזכייניות הישראליות בתחרות הפרומואים פרומקס

פרומואים של yes, הוט, רשת וקשת העפילו לגמר תחרות הפרומואים העולמית

9 מועמדויות לזכייניות הישראליות בתחרות הפרומואים העולמית פרומקס PROMAX 2012. מדובר בתחרות החשובה ביותר בתחום הקדימונים הנערכת מדי שנה בארה"ב.

מלבד ערוץ 10 שלא שלח השנה קדימונים לתחרות, פרומואים של yes, הוט, רשת וקשת העפילו לגמר של פרומקס. טקס הכתרת הזוכים ייערך בפסטיבל לוס אנג'לס בין 12 ל-14 ביוני.

על-פי הרשימה שנחשפה הבוקר (ה'), חברת yes מועמדת ב-5 קטגוריות שונות - מדובר במספר המועמדויות הרבות ביותר השנה מבין גופי השידור הישראליים; רשת מועמדת בשתי קטגוריות, וקשת והוט מועמדות בקטגוריה אחת בלבד.

יש לציין כי מנהלת מחלקת הפרומו בהוט, שרון קורן, נבחרה על-ידי הפסטיבל להיות בין שופטי האונליין של הקדימונים.

בקטגוריית הקדימונים לתוכנית קומית נבחרו 3 מועמדים מישראל - קשת על "ארץ נהדרת", רשת על "101 דרכים לעוף משעשועון", yes על פרומואים ל"צ'ארלי צ'פלין".

בקטגוריית עיצוב סאונד נבחרה "The Voice" הישראלית כמועמדת על ביצוע א-קאפלה של משתתפי התוכנית בשלב המעבר מהאודישנים לתחרות. הוט זכתה למועמדות בקטגוריית קמפיין המיתוג על מעברוני ערוצי הסרטים שלה.

כאמור, yes זכתה במירב המועמדויות מישראל. yes תתחרה בקטגוריית תוכניות ספורט על קדימונים ל"צ'מפיונס ליג" וכן בקטגוריית ל"מבוגרים בלבד" על קדימונים ל"חודש בין הסדינים" של ערוצי הסרטים.

בנוסף, מועמדת החברה גם על אפליקציית האייפד של סדרת הילדים ונוער "אליפים" - קטגוריה בה זכתה "שועלים" של yes לפני שנה. מועמדות נוספת של חברת הלוויין היא על קדימונים לאפליקציות של ערוצי הספורט באייפון.