קרב דוגמניות: "מה טוב בבר רפאלי, שהיא מתפשטת?"

מורן גרוס, דוגמנית ושחקנית, בטוויטר: "נראה שבר רפאלי לא מוצאת כבר דרכים לרגש... למרות שאותי מאוד ירגש לראות אותה שוב עם בגדים"

פרגון זה משהו שברוב המקרים לא ניתן לצפות לו ביחסים בין דוגמניות. כמו שכולם יודעים, מדובר במקצוע עם המון אגו וקנאה, ובהרבה מקרים כדי להאדיר את עצמך, אתה "נאלץ" "לדרוך" על דוגמנית אחרת.

כנראה שזו הסיבה לציוץ של הדוגמנית והשחקנית הישראלית מורן גרוס (28) בטוויטר, נגד לא אחרת מאשר בר רפאלי. גרוס, שסיימה בימים האחרונים צילומים לערוץ האופנה, צייצה בטוויטר שלה כי רפאלי עלתה לדיון אצל גרוס וחבריה לסט הצילומים: "ממש התאפקתי להיות נחמדה... אבל היום דיברנו על בר רפאלי", צייצה גרוס.

מורן גרוס / צילום: מתוך הטוויטר
 מורן גרוס / צילום: מתוך הטוויטר

בהמשך, גרוס כנראה כבר לא יכלה להישאר נחמדה, וצייצה מה היא באמת חושבת על בר רפאלי. במענה לציוץ של אחד מחבריה של גרוס שכתב כי "‎בתקופה הנוכחית יש רק דברים טובים להגיד על בר", גרוס השיבה: "מה טוב? שהיא מתפשטת בכל הזדמנות? נראה שהיא לא מוצאת כבר דרכים לרגש... למרות שאותי מאוד ירגש לראות אותה שוב עם בגדים :)".

מורן גרוס / צילום: מתוך הטוויטר
 מורן גרוס / צילום: מתוך הטוויטר

נכון לעכשיו, בטוויטר של בר רפאלי עדיין אין תגובה לדבריה של גרוס, אבל לא נתפלא אם תגובה אכן תגיע. מלחמת דוגמניות כבר אמרנו?