הוארך ביומיים מעצרו של הכדורגלן החשוד בהטיית משחק

סמאח סרחאן, שחקן מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, שהיה שותף לתבוסה 6-0 לבני לוד, יישאר במעצר לפחות עד יום שישי

מעצרו של סמאח סרחאן, שחקנה של קבוצת הכדורגל מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, שנעצר אתמול (ג') בחשד להטיית תוצאת המשחק מול בני לוד (0-6 ללוד), הוארך ביומיים בבית משפט השלום בראשון-לציון.

כזכור, בני לוד, שהייתה זקוקה לניצחון בהפרש שערים גבוה על מנת להגיע למשחקי המבחן על עלייה לליגת העל, ניצחה בקלות מחשידה את המשחק מול נצרת. חוקרי "ויצמן-יער", חברת החקירות שפועלת מטעם ההתאחדות לכדורגל, נכחו באיצטדיון והחליטו להגיש את מסקנותיהם למשטרה.

על אף החשדות לפיהם המשחק לא היה כשר, התקיים בסוף השבוע האחרון משחק המבחן לעלייה לליגת העל בין הפועל רמת-גן לבני לוד, אותו ניצחה רמת-גן והבטיחה את מקומה בליגת העל. ערב המשחק, בהתאחדות הבהירו כי אם יימצאו ראיות מחשידות נגד המעורבים, תבוטל תוצאת המשחק, וההחלטה מי תעלה לליגת העל תעבור לידי בתי הדין של ההתאחדות.

בהחלטתה להאריך את מעצרו של סרחאן, קבעה השופטת מיכל עמית-אניסמן: "לחשוד מיוחסות עבירות של שוחד בתחרויות, קבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע. עיון בחומר החקירה מעלה כי לשלב זה קיים החשד הסביר לביצוען של העבירות המיוחסות לחשוד על-ידו".

בא-כוחו של השחקן, עו"ד יאמן מסאלחה, טען במהלך הדיון על הארכת המעצר: "עסקינן בפרשה שהיא פרשה יומרנית, שאני אוכל לכנות אותה כעננה חולפת שאין בה שום ראיה אחת".