סדרת הדוקו "יומני הספות" של הוט נמכרה לשידור באירופה

הפורמט המקורי פותח ע"י ציפי רוזנבלום והופץ באמצעות חברת ארמוזה פורמטס

תעשיית הטלוויזיה המקומית ממשיכה לייצא פורמטים מקוריים לחו"ל. סדרת הדוקו "יומני הספות" של הוט נמכר כאופציה לשידור בצרפת, הולנד, ספרד, אוסטרליה, פורטוגל, פינלנד ונורווגיה.

"יומני הספות", או בשמו באנגלית "COUCH DIARIES", הושק במסגרת פסטיבל MIPTV לפני כחודש, וכן הוצג ב-FRESH TV בו מוצגים הפורמטים החדשים והמעניינים של השנה. הפורמט המקורי הופץ באמצעות חברת ארמוזה פורמטס.

"יומני הספות" (שם זמני) הוא פורמט תעודה מקורי שפותח עלי-ידי ציפי רוזנבלום במסגרת עבודתה ב"ארצה הפקות". הסדרה, שמיועדת לשידור ב-2013, נמצאת כיום בצילומים.

"יומני הספות" פותחה בהשראת ה-couch surfing - תופעה שזוכה להצלחה סוחפת הולכת וגדלה בזכות אתרי אינטרנט פופולריים, אליהם רשומים מיליונים של אנשים מרחבי העולם, המזמינים מטיילים לבוא לישון אצלם על הספה בבית. התופעה העולמית סחפה אחריה מיליוני בני אדם, שפגשו באמצעותה אנשים אותם מעולם לא היו פוגשים בדרך אחרת.

דפנה פרנר מ"ארצה הפקות" אמרה היום (ד') כי מדובר ב"בשורה מרגשת ומשמחת שמדינות נוספות רואות את הפוטנציאל הרב בפורמט, וההצלחה הזו מעודדת אותנו להמשיך ולפתח פרויקטים חדשים ונוספים".

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של הוט, הוסיף כי "יומני הספות" היא דוגמה לתופעה חברתית, מלהיבה ואותנטית, שתקבל לראשונה בעולם פרשנות טלוויזיונית סוחפת ומקורית רק ללקוחות הוט. הסדרה מצטרפת לרשימה ארוכה של תכנים שלנו שכבר נמכרו בהצלחה ברחבי העולם".