גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גולשים בסטייל: כל האפליקציות ואתרי האופנה הכי חמים ברשת

מתחם קניות אינטרנטי המציע 70% הנחה; הזמנת פריטים ישירות ממעצבי-העל; רשת חברתית שמוגדרת כ"אינסטגרם של חובבי אופנה"; טיפים מכוהנות הסטייל של הוליווד; ואפליקציה שתושיב אתכם בשורה הראשונה של תצוגות האופנה

רשתות חברתיות

1. אינסטגרם: מאחורי הקלעים של עולם האופנה

גם הסטייליסטים ומותגי האופנה נישבו באפליקציה של הרשת החברתית הכי פוטוגנית, המאפשרת לתת לצילומים אישיים חזות מיוחדת, ועל הדרך מקדשת בעיקר עניינים של דימוי. תמצאו שם מעצבי אופנה, בתי אופנה, מותגים, סטייליסטים, צלמי אופנה ובלוגרים מכל הגלובוס המתעדים בכל רגע נתון את "מאחורי הקלעים" השונים של עולם האופנה, מנקודת המבט של אלה שעושים אותה.

2. Trendabl: הלהיט של סלבריטאי הוליווד

הלהיט התורן של הסלבריטאים הצעירים של הוליווד, הוא גם הסטארט-אפ הטרי ביותר שאימץ את כוח ההשפעה של הרשת החברתית. מדובר באפליקציה לאייפון שמגדירה עצמה כ"אינסטגרם של חובבי אופנה". המשתמשים יכולים לחלוק תמונות של אאוטפיטים שלהם, ולתייג אותם בהתאם למותג, למחיר ולחנות.

3. The Cools: הכי קול שיש

כשמה כן היא, הרשת החברתית-אופנתית הכי קולית שתמצאו היום במרחב הווירטואלי. תוכלו לעקוב באמצעותה אחרי אנשים סופר-מגניבים, שישתפו אתכם בטיפים ובהמלצות אופנתיות מקוריות ומגוונות ובעיקר יגרו היטב את בלוטות השופינג שלכם.

מגזינים דיגיטליים

4. Style.com: מינון נכון בין תוכן ותמונות

אין מגזין אופנה שמכבד את עצמו וטרם יצר אפליקציה לאייפד. בולטים בעיקר אלה שמציעים חווית גלישה, המשלבת במינון נכון בין תוכן לבין תמונות. כזו היא האפליקציה של תנ"ך האופנה ברשת, סטייל.קום, שמזמינה אתכם להתיישב בשורה הראשונה של תצוגות האופנה היפות בעולם, לקבל מידע על הקולקציות ולהפנים היטב כמה כסף תצטרכו לחסוך לרכישת פריטי החובה שיצטרכו למצוא מקום בארון שלכם בעונה הבאה.

5. ELLE US: חלוקה נוחה לפלטפורמות

האפליקציה של מגזין האופנה, שהיא גם אחת מהמבוקשות באפ-סטור, מציעה מאמרים, חדשות, כתבות וידיאו, פיצ'רים, הפקות אופנה וטיפים, תוך חלוקה לפלרפורמות שונות: חיות חברתיות מוזמנות לקחת חלק ברשת החברתית; שופהוליקיות מוצהרות מוזמנות להירשם לעדכונים בנושאי מבצעים ומכירות וחובבות קניות אימפולסיביות ימצאו סיילים אטרקטיביים אונליין.

6. The Cut on the Runway: לחובבי תצוגות אופנה מושבעים

אפליקציה מצוינת נוספת לאייפד, מבית היוצר של העורכים של "ניו-יורק מגזין", מציעה עדכונים של חדשות מלהיבות הישר מתצוגות האופנה בעולם, כולל סרטוני וידיאו של המסלול ומאחורי הקלעים שעולים דקות אחרי התצוגה. האפליקציה כוללת פלטפורמה של "שרינג" עם החברים, תוך הענקת רייטינג ללוקים של "פספוס" או "החטאה".

7. NET-A-PORTER Magazine: בחירת לוק לפי קולקציה

האפליקציה של המגזין המצוין של האתר נט-א-פורטה, מחלוצי אתרי הקניות בתחום האופנה, מציעה להתעדכן אחת לשבוע בכל מה שקשור לאופנה ולסיילים, תוך שימוש בקונספט בשם "שופ דה לוק", המציע לרכוש לוקים כפי שנראו בתמונות של הקולקציות. המחירים לא שווים לכל נפש, אבל מומלץ למי שיכול להרשות לעצמו. עד לא מזמן נמכרו באתר רק בגדי נשים, אך לאחרונה נפתח אתר האח הגברי, "מר פורטר".

טאמבלר

8. Style illustrated: איור של אאוטפיטים

בטאמבלר שפתח באחרונה אנדרו מאשאנוב, מעצב גרפי ומאייר צעיר (מאוד) ממוסקבה, הוא מאייר אאוטפיטים שונים ומרשימים, שלא בכדי הפכו ללהיט ברשת ולפופולריים במיוחד בסצנת אופנת הגברים.

שופינג

9. ShopStyle: גוגל לחובבי אופנה

למרות שהאפליקציה של שופ-סטייל באייפד אינה מגזינית, זה פורטל אופנה נפלא למציאת פריטי אופנה טרנדיים - מעין גוגל לחובבי אופנה. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את המוצר המבוקש, על-פי מעצב, או סגנון ומנוע החיפוש יציע לכם את החנויות שבהן ניתן למצוא אותו (האתר מסונכרן עם רשתות קמעונאיות גדולות ובתי כלבו כמו ברני'ס ניו-יורק, סאקס פיפת' אבניו, שופבוב ועוד).

תוכלו להתחבר לרשת החברתית לקבלת דעות ותובנות מהחברים ולהתעדכן כשמחיר של אייטם מסוים יורד בסייל אטרקטיבי.

10. Moda Operandi: קו פתוח למעצבי-העל

האתר החדש מאפשר להזמין מראש קולקציות שלמות או פריטים מקולקציות חדשות, ישירות ממעצבי העל (יותר מ-250), ללא תיווך קניינים או בתי כלבו, ימים ספורים אחרי שהוצגו על המסלול. זהו אתר ראשון מסוגו בעולם, שעונה על הסיפוקים של הפאשוניסטיות העשירות והמכורות.

11. ASOS: אימפריה בריטית מהוקצעת

מאז שהוקם לפני כעשור, הפך האתר הבריטי המהוקצע לאימפריית קניות ברשת, כשהוא מאגד תחתיו מאות מותגים נחשבים. לקראת אמצע העונה מתחילים המחירים באסוס לצנוח וההנחות מגיעות ל-70% ויותר. האפליקציה של המגזין תהפוך את חיי השופינג שלכם לקלים יותר: בנוסף לעובדה שהיא מסונכרנת עם כל הפריטים המוצעים באתר, תוכלו לצפות בהם ב-360 מעלות. דרך חשבון האינסטגרם של אסוס, תוכלו להתעדכן בפריטים חדשים בחנות ובשלל השראות שמתעדכנות מדי יום. המשלוחים לישראל, אגב, הם בחינם.

12. Gilt: רכישות ב-70% הנחה

אפליקציה של מתחם קניות חדש וחדיש מבית היוצר של גילט, ענקית מכירות האופנה הדיגיטלית והחלוצה בשיטת ה"פלאש סיילז" של האופנה, תאריך כנראה לפחות בכמה דקות את השגרה היומית, שתכלול מעכשיו גם רכישת פריט אופנתי משמח לגוף (או לנפש) ב-70% הנחה. לאחרונה, השיקה החברה משלוח ישיר לישראל, כך שכדאי להיזהר מהתמכרות.

13. Material Wrld: פריטים מהמלתחה של אנשי האופנה בניו-יורק

חנות הפופ-אפ המקוונת הושקה לאחרונה, והיא מעניקה אפשרות לרכוש את המלתחות של אנשי האופנה של ניו-יורק (בלוגרים, אייקונים, אושיות אופנה) באמצעות חנות הכוללת פריטי לבוש ואקססוריז שנבחרו בפינצטה על-ידי קנייני האתר.

14. Hipswap: מתלבשים על הארון של כוכבי הריאליטי

בדומה למטריאל וורלד, גם כאן אפשר למכור פריטים ולשגר אותם הלאה. המכירה מאורגנת על-פי ערים (בסגנון קרייגסליסט) וניתן לרכוש את המלתחות של הידוענים ושל כוכבי הריאליטי, דוגמת כוכבת "עקרות בית אמיתיות" - קיילי ריצ'רדס.

15. Mulu.me: חנות יד שנייה

אתר המשמש כחנות יד שנייה, ומאפשר לאנשים להעלות לאתר פריטים שצילמו מהארון הביתי שלהם ולהציעם למכירה. חלק מהרכישות מיועדות לצדקה. האתר מאפשר לעקוב אחר ידוענים ואנשי אופנה, ביניהם דיטה וון טיז ואיוונקה טראמפ.

סטיילינג

16. Pose: טיפים מקוקו רושה

האחות הוותיקה יותר של טרנדבל, מבוססת גם היא על תמונות של אאוטפיטים שתצלמו ותחלקו עם אחרים לצורך פידבק. אבל האפליקציה הזו מאתגרת, שכן היא עמוסה בשחקני חיזוק מקצועיים הנקראים 'posers' וכוללים גם אושיות כמו כוהנת הסטיילינג של הוליווד - רייצ'ל זואי, והדוגמנית- קוקו רושה.

17. Daily Street Snaps: השראות סטייל מהרחוב

האפליקציה המקסימה הזו נועדה לכל מי שחשקה נפשה לנכס לאייפוד שלה "סקוט שומאן" קטן (סקוט שומאן - אבי צלמי אופנת הרחוב). מדי יום, היא תספק לכם תיעוד של אנשים חינניים, יפים ואניני טעם שהלכו ברחובות במקומות שונים עולם ונקלטו כבדרך סנאפ-שוטס, תוך כדי תנועה. מעבר לאסתטיקה המרשימה, הצילומים הקטנים והיפים האלה יהוו אינסוף השראות נפלאות של סטייל.

18. lookbook.nu: כך צוברים הייפס

יורי לי מסן-פרנסיסקו הושפע מסצנת אופנת הרחוב שהשתלטה על הרשת, והחליט לפתוח אתר שיאגד בתוכו אופנת רחוב מכל העולם, בפלטפורמה משולבת הכוללת גם תיעוד וגם רשת חברתית. בשם הפופולריות הגדולה של האתר, תוכלו למצוא גם טיפים של גולשים כיצד לצבור כמה שיותר הייפס (המקבילה של לייק) על התמונה שלכם. זהו באחד השילובים המנצחים של בלוגים ותוכן, וחוויה וירטואלית מופלאה למי שחובב אופנת רחוב ומחפש השראות מעניינות. האתר מסונכרן עם פייסבוק, טוויטר וטאמבלר.

אינטראקטיב

19. Zeen: פתיחת מגזין אופנה אונליין

הסאטרט-אפ החדש של סטיב צ'אן וצ'אד הארלי, שניים ממייסדי יוטיוב, מציע פלטפורמה אלטרנטיבית לבלוגרים, של פתיחת מגזין אופנה אונליין שהכתבות שמרכיבות אותו מגיעות מבלוגים אחרים.

מה שנותר הוא לעצב אותן, לערוך אותן, למצוא שם למגזין, תמונות וכותרות. האתר טרם עלה לאוויר, אבל בעמוד הבית כבר תוכלו להירשם ולשריין מקום למגזין הבא שלכם. יש למה לחכות.

20. Polyvore: קולג' דיגיטלי לאופנה

זהו האתר הטוב ביותר כדי לגלות או להמציא טרנדים של אופנה, ויש שיגדירו אותו "הקולג' הדיגיטלי" של הפאשוניסטיות. כל מה שצריך הוא להיכנס, לבחור את הפריטים הנכונים להקליק עליהם, ולהתחיל לבנות לוקים, שאחר-כך ניתן לשתף ולהפיץ. בקיצור, כנסו, לחצו על לשונית ה-create ותתעלפו. מי יודע, אולי העתיד שלכם כבר שם.

גולשים בסטייל

עוד כתבות

דורי נאוי / צילום: איל יצהר

דורי נאוי הפך למתעמת סדרתי עם הרגולטור: "בנק ישראל הוא אויב התחרות"

בעשור האחרון התנגש בעל השליטה בחברת המימון החוץ בנקאי מספר פעמים עם הבנק המרכזי ● השבוע בנק ישראל ביטל גיוס של החברה. נאוי: "הם באו כשקיבלנו את הכסף, בדקה ה־90"

מפעל לייצור סוללות לית'יום לכלי רכב חשמליים / צילום: Shutterstock

במדינה אירופית קטנה: הפרויקט שיעזור למערב להשתחרר מסין

מיזם כריית הליתיום בעמק ג'אדאר בסרביה קיבל אור ירוק - על אף החששות הסביבתיים ומאבק התושבים המקומיים ● המכרה צפוי לספק 17% מהליתיום הנדרש לכלי רכב חשמליים באירופה

שר הביטחון יואב גלנט / צילום: שחר יורמן, דוברות משרד הבטחון

גלנט לאוסטין: התחייבתם למנוע גרעין מאיראן - הזמן אוזל

שר הביטחון, יואב גלנט, בפגישה בפנטגון: מתקרבים לצומת קבלת החלטות שישפיע על המזרח התיכון כולו ● בוושינגטון סבורים שישראל תבצע מהלך גדול בתוך לבנון בשבועות הקרובים ● בעזה מדווחים: אחותו של הנייה נהרגה בתקיפות צה"ל ברצועה ● חיל האוויר תקף הלילה בצפון הרצועה מחבלים שהשתתפו בטבח 7 באוקטובר ● עדכונים בולטים 

יוסי סבג, עמיחי בן שלוש, מאיר דודסון ומיכל צורן עם כתב התחבורה של גלובס אסף זגריזק / צילום: כדיה לוי

ראש העיר עכו: "כמה עוד נחכה? הצפון הוזנח, הצפון נעלם"

עמיחי בן שלוש קרא לממשלה ולח"כים "לבוא לפה יום-יום, לראות את הצפון, להסתכל לכולם בעיניים" ● בפאנל מיוחד במסגרת כנס "מדברים צפון" של גלובס ובנק לאומי, שנערך בעכו, תיארו המשתתפים את האתגרים הביטחוניים והכלכליים, וקראו לממשלה לפעול במהירות לחיזוק האזור

פרנק מלול, מנכ''ל ערוץ i24NEWS / צילום: גדעון מרקוביץ

ערוץ החדשות i24NEWS בעברית עולה לאוויר בשבוע הבא. היכן הוא ישודר?

ביום ראשון הקרוב יחל ערוץ החדשות בעברית של i24NEWS את שידוריו באופן רשמי ויהיה זמין לצפייה בחינם בחבילות הבסיס של חברות הטלוויזיה ● הערוץ גייס לאחרונה מספר טאלנטים לשורותיו, בהם צבי יחזקאלי, מירי מיכאלי, אורן וייגנפלד ועוד ● פרסום ראשון

אסדת קידוח לוויתן / צילום: אלבטרוס

ההכנסות יגדלו, הביטחון האנרגטי יצטמצם: יצוא הגז בדרך להתרחב

שותפות מאגר לווייתן קיבלו אישור להכפיל את היקף יצוא הגז ● המהלך אמנם צפוי להגדיל את הכנסות המדינה במיליארדי שקלים, אך עלול להשליך על היצע הגז למשק המקומי

אסדת קידוח ''לוויתן'' / צילום: אלבטרוס

שותפות לוויתן קיבלו אישור להכפיל את היקף הפקת הגז

הגדלת היתר היצוא בעתיד עשוי לכלול התניות שקשורות להבטחת אספקת הגז הטבעי למשק הישראלי ● תוספת הגז הטבעי ליצוא תעמוד על 118 BCM, וככל שבעלי המאגר ימצאו גז טבעי נוסף, תישקל הגדלת כמות היצוא עד להיקף שלא יעלה על 145 BCM

מתחם SEVEN רהט / צילום: רני צים מרכזי קניות

קבוצת רני צים משיקה מרכז קניות ברהט בהשקעה של 80 מיליון שקל

המתחם, שנקרא "SEVEN רהט", ייפתח בחודשים הקרובים ויתפרס על פני 11 אלף מ"ר ● להערכת הקבוצה, המרכז יניב בהפעלתו באופן מלא NOI שנתי של 11.5 מיליון שקל ● ברקע הדברים: מסע מימושים בשנה החולפת בשל חוב פיננסי

עובד באתר בנייה / צילום: Shutterstock

האוצר אישר: מענק עד 4,500 בחודש לעובדי בניין

עובד שיתחיל לעבוד בענף הבנייה מתחילת חודש יוני ועד לסוף שנת 2024 יהיה זכאי למענק בסך 2,000 שקל ובמקצועות מסוימים המענק יגיע עד ל-4,500 שקל לחודש ● המטרה: להתמודד עם המחסר הענק של עובדים בענף מאז אוקטובר

הקאן פידאן, שר החוץ הטורקי / צילום: ap, Bilal Hussein

טורקיה לצד חיזבאללה: "קפריסין מסייעת לישראל במלחמה בעזה"

טורקיה מצטרפת לטענות של נסראללה נגד קפריסין: שר החוץ הקאן פידאן אמר כי "כל העת מתבצעות משם טיסות מודיעין וטיסות צבאיות לעזה" ● פידאן אף פיזר האשמות בנוגע ליוון, ואיים: "עצתנו ליוונים היא להתרחק מהעניינים האלה, כי כשאתה מעורב במלחמות המתמשכות במזרח התיכון, האש תבוא ותמצא אותך"

הרכבת הקלה, הקו האדום / צילום: יוסי כהן

למרות הדיבידנדים: אגד דורשת לשנות את תנאי הפעלת הקו האדום בשל חוסר רווחיות

מספרי הנוסעים בקו האדום נמוכים ביחס לתחזיות טרם הפעלת הקו, וכעת חברת תבל - המפעילה של הקו שהיא חברה בת של אגד - דורשת לשנות את תנאי הפעלת הקו בשל חוסר רווחיות ● אלא שמאז שנרכשה ב-2022 חילקה אגד למחזיקות בה דיבידנדים בהיקף של 630 מיליון שקל

חייל אוקראיני מכין רחפן להמראה / צילום: ap, Andriy Andriyenko

במערב עוקבים מקרוב: כך הרחפנים של אוקראינה חומקים מהשיבושים הרוסיים

הלוחמה האלקטרונית מתפתחת במהירות, ודוחפת את יצרני הרחפנים באוקראינה לעדכן בהתמדה את הרכיבים ולהפוך את כלי הטיס לאוטונומיים יותר ● חברות מערביות עוקבות מקרוב אחר ההתפתחויות

שאול גולדשטיין / צילום: ענבל מרמרי

דירקטוריון נגה החליט: המנכ"ל שחשף שמערכת החשמל לא ערוכה למלחמה לא יודח

שאול גולדשטיין הזהיר בשבוע שעבר כי משק החשמל בישראל לא ערוך למלחמה כוללת עם לבנון - ובתגובה קידם יו"ר החברה מהלך להדחתו ● נגה: "הוסכם כי חלק מהדברים שאמר המנכ״ל וסגנון התבטאותו לא היו נכונים, ועל כך התנצל המנכ״ל"

צבי לנדו, מנכ''ל סולאראדג' / צילום: איל יצהר

אחרי הצניחה במניה: סולאראדג' הנפיקה אג"ח להמרה בשווי של 300 מיליון דולר

האג"ח להמרה נושאות ריבית שנתית של 2.25% ומיועדות לפירעון בשנת 2029 ● ההמרה למניות נקבעה בפרמיה של כ-30% על מחיר המניה בעת הנעילה אתמול ● מתחילת החודש צנחה מניית סולאראדג' ב-46%

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

לאמיצים בלבד: אפיק ההשקעה שמאפשר להרוויח מאות אחוזים בשנה אבל גם להפסיד עשרות בשעה

תופעה חדשה יחסית בארה"ב תופסת תאוצה - תעודות סל ממונפות על מניה בודדת ● למשל, תעודת הסל NVDL כוללת את מניית אנבידיה בלבד במינוף כפול - כך ניתן, למשל, להרוויח 15% ביום אבל גם להפסיד 20% בשעה ● "זוהי השקעה מאוד ספקולטיבית", אמר ראש המחקר ב-VettaFi

אורי יוניסי, ראש חטיבת המשכנתאות בבנק לאומי, בכנס ''מדברים צפון'' / צילום: בר לביא

מנהל חטיבת המשכנתאות בלאומי: "יש התעניינות גדולה של תושבי חוץ בשוק הנדל"ן"

אורי יוניסי, ראש חטיבת המשכנתאות בבנק לאומי, השתתף בכנס "מדברים צפון" של גלובס ובנק לאומי, שהתקיים בעכו ● "בדרום כרגע יש פריחה: המשקיעים מגיעים, ואנשים באים כי הם מבינים שהאיום שם קרוב לסיום. לעומת זאת, בצפון רואים אי-ודאות, ועדיין אנחנו עדים לפעילות ערה, בניגוד למה שיכולנו לצפות"

מייסדי קוואק: אלון לב, רן רומנו, ליאור פנסו ויובל פרנבך / צילום: QWAK

ג'ייפרוג רוכשת את קוואק הישראלית תמורת 230 מיליון דולר

ג'ייפרוג הישראלית רוכשת את הסטארט-אפ הצעיר קוואק, אחת מחברות הסטארט-אפ הבולטות בתחום הבינה המלאכותית ● השימוש בפלטפורמה שמציעה החברה נועד להפחית את עבודת התשתית הנדרשת סביב פיתוח מודלים של למידת מכונה, ומאפשר להתרכז בליבת העבודה עצמה של צוותי הפיתוח והדאטה סיינס בחברות

מגדלי אלון בתל אביב. בעיגול: ניר צוק / צילומים: Shutterstock, טל גבעוני

ענקית הסייבר פאלו אלטו במגעים להשתלט על מגדל שלם בת"א

החברה של ניר צוק השלימה עסקאות לשכירות חצי ממגדל אלון 1 והיא בוחנת שכירות של המגדל כולו ● במידה והמגעים יבשילו, המחיר יעמוד על כ־80 מיליון שקל בשנה ● הבעלים, הראל ומגדל, שוקלות למכור את המגדל כולו ב־2.5 מיליארד שקל

איש העסקים שמפסיד מיליונים מהפעולה הישראלית ברפיח

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: בארה"ב מסבירים את ההאטה במשלוחי הנשק לישראל, בכירים ישראלים קוראים למנוע את נאום נתניהו בקונגרס, והיכולות של חיזבאללה והחות'ים מפתיעות את ישראל ● כותרות העיתונים בעולם

וול סטריט / צילום: Shutterstock

נעילה מעורבת בוול סטריט; מניית סולאראדג' נפלה ב-20%, אנבידיה זינקה ב-6%

נאסד"ק עלה ב-1.2% ● סולאראדג' נפלה לאחר שהודיעה על מכירת אג"ח להמרה ● אנבידיה התאוששה לאחר שצללה אמש ב-6.6% וגררה את נאסד"ק ואת מניות השבבים מטה ● במיטב מעריכים כי קיים סיכון בהשקעה בשוק המניות היפני ● ביוליוס בר חיוביים לגבי אגרות החוב הממשלתיות בהודו