גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גולשים בסטייל: כל האפליקציות ואתרי האופנה הכי חמים ברשת

מתחם קניות אינטרנטי המציע 70% הנחה; הזמנת פריטים ישירות ממעצבי-העל; רשת חברתית שמוגדרת כ"אינסטגרם של חובבי אופנה"; טיפים מכוהנות הסטייל של הוליווד; ואפליקציה שתושיב אתכם בשורה הראשונה של תצוגות האופנה

רשתות חברתיות

1. אינסטגרם: מאחורי הקלעים של עולם האופנה

גם הסטייליסטים ומותגי האופנה נישבו באפליקציה של הרשת החברתית הכי פוטוגנית, המאפשרת לתת לצילומים אישיים חזות מיוחדת, ועל הדרך מקדשת בעיקר עניינים של דימוי. תמצאו שם מעצבי אופנה, בתי אופנה, מותגים, סטייליסטים, צלמי אופנה ובלוגרים מכל הגלובוס המתעדים בכל רגע נתון את "מאחורי הקלעים" השונים של עולם האופנה, מנקודת המבט של אלה שעושים אותה.

2. Trendabl: הלהיט של סלבריטאי הוליווד

הלהיט התורן של הסלבריטאים הצעירים של הוליווד, הוא גם הסטארט-אפ הטרי ביותר שאימץ את כוח ההשפעה של הרשת החברתית. מדובר באפליקציה לאייפון שמגדירה עצמה כ"אינסטגרם של חובבי אופנה". המשתמשים יכולים לחלוק תמונות של אאוטפיטים שלהם, ולתייג אותם בהתאם למותג, למחיר ולחנות.

3. The Cools: הכי קול שיש

כשמה כן היא, הרשת החברתית-אופנתית הכי קולית שתמצאו היום במרחב הווירטואלי. תוכלו לעקוב באמצעותה אחרי אנשים סופר-מגניבים, שישתפו אתכם בטיפים ובהמלצות אופנתיות מקוריות ומגוונות ובעיקר יגרו היטב את בלוטות השופינג שלכם.

מגזינים דיגיטליים

4. Style.com: מינון נכון בין תוכן ותמונות

אין מגזין אופנה שמכבד את עצמו וטרם יצר אפליקציה לאייפד. בולטים בעיקר אלה שמציעים חווית גלישה, המשלבת במינון נכון בין תוכן לבין תמונות. כזו היא האפליקציה של תנ"ך האופנה ברשת, סטייל.קום, שמזמינה אתכם להתיישב בשורה הראשונה של תצוגות האופנה היפות בעולם, לקבל מידע על הקולקציות ולהפנים היטב כמה כסף תצטרכו לחסוך לרכישת פריטי החובה שיצטרכו למצוא מקום בארון שלכם בעונה הבאה.

5. ELLE US: חלוקה נוחה לפלטפורמות

האפליקציה של מגזין האופנה, שהיא גם אחת מהמבוקשות באפ-סטור, מציעה מאמרים, חדשות, כתבות וידיאו, פיצ'רים, הפקות אופנה וטיפים, תוך חלוקה לפלרפורמות שונות: חיות חברתיות מוזמנות לקחת חלק ברשת החברתית; שופהוליקיות מוצהרות מוזמנות להירשם לעדכונים בנושאי מבצעים ומכירות וחובבות קניות אימפולסיביות ימצאו סיילים אטרקטיביים אונליין.

6. The Cut on the Runway: לחובבי תצוגות אופנה מושבעים

אפליקציה מצוינת נוספת לאייפד, מבית היוצר של העורכים של "ניו-יורק מגזין", מציעה עדכונים של חדשות מלהיבות הישר מתצוגות האופנה בעולם, כולל סרטוני וידיאו של המסלול ומאחורי הקלעים שעולים דקות אחרי התצוגה. האפליקציה כוללת פלטפורמה של "שרינג" עם החברים, תוך הענקת רייטינג ללוקים של "פספוס" או "החטאה".

7. NET-A-PORTER Magazine: בחירת לוק לפי קולקציה

האפליקציה של המגזין המצוין של האתר נט-א-פורטה, מחלוצי אתרי הקניות בתחום האופנה, מציעה להתעדכן אחת לשבוע בכל מה שקשור לאופנה ולסיילים, תוך שימוש בקונספט בשם "שופ דה לוק", המציע לרכוש לוקים כפי שנראו בתמונות של הקולקציות. המחירים לא שווים לכל נפש, אבל מומלץ למי שיכול להרשות לעצמו. עד לא מזמן נמכרו באתר רק בגדי נשים, אך לאחרונה נפתח אתר האח הגברי, "מר פורטר".

טאמבלר

8. Style illustrated: איור של אאוטפיטים

בטאמבלר שפתח באחרונה אנדרו מאשאנוב, מעצב גרפי ומאייר צעיר (מאוד) ממוסקבה, הוא מאייר אאוטפיטים שונים ומרשימים, שלא בכדי הפכו ללהיט ברשת ולפופולריים במיוחד בסצנת אופנת הגברים.

שופינג

9. ShopStyle: גוגל לחובבי אופנה

למרות שהאפליקציה של שופ-סטייל באייפד אינה מגזינית, זה פורטל אופנה נפלא למציאת פריטי אופנה טרנדיים - מעין גוגל לחובבי אופנה. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את המוצר המבוקש, על-פי מעצב, או סגנון ומנוע החיפוש יציע לכם את החנויות שבהן ניתן למצוא אותו (האתר מסונכרן עם רשתות קמעונאיות גדולות ובתי כלבו כמו ברני'ס ניו-יורק, סאקס פיפת' אבניו, שופבוב ועוד).

תוכלו להתחבר לרשת החברתית לקבלת דעות ותובנות מהחברים ולהתעדכן כשמחיר של אייטם מסוים יורד בסייל אטרקטיבי.

10. Moda Operandi: קו פתוח למעצבי-העל

האתר החדש מאפשר להזמין מראש קולקציות שלמות או פריטים מקולקציות חדשות, ישירות ממעצבי העל (יותר מ-250), ללא תיווך קניינים או בתי כלבו, ימים ספורים אחרי שהוצגו על המסלול. זהו אתר ראשון מסוגו בעולם, שעונה על הסיפוקים של הפאשוניסטיות העשירות והמכורות.

11. ASOS: אימפריה בריטית מהוקצעת

מאז שהוקם לפני כעשור, הפך האתר הבריטי המהוקצע לאימפריית קניות ברשת, כשהוא מאגד תחתיו מאות מותגים נחשבים. לקראת אמצע העונה מתחילים המחירים באסוס לצנוח וההנחות מגיעות ל-70% ויותר. האפליקציה של המגזין תהפוך את חיי השופינג שלכם לקלים יותר: בנוסף לעובדה שהיא מסונכרנת עם כל הפריטים המוצעים באתר, תוכלו לצפות בהם ב-360 מעלות. דרך חשבון האינסטגרם של אסוס, תוכלו להתעדכן בפריטים חדשים בחנות ובשלל השראות שמתעדכנות מדי יום. המשלוחים לישראל, אגב, הם בחינם.

12. Gilt: רכישות ב-70% הנחה

אפליקציה של מתחם קניות חדש וחדיש מבית היוצר של גילט, ענקית מכירות האופנה הדיגיטלית והחלוצה בשיטת ה"פלאש סיילז" של האופנה, תאריך כנראה לפחות בכמה דקות את השגרה היומית, שתכלול מעכשיו גם רכישת פריט אופנתי משמח לגוף (או לנפש) ב-70% הנחה. לאחרונה, השיקה החברה משלוח ישיר לישראל, כך שכדאי להיזהר מהתמכרות.

13. Material Wrld: פריטים מהמלתחה של אנשי האופנה בניו-יורק

חנות הפופ-אפ המקוונת הושקה לאחרונה, והיא מעניקה אפשרות לרכוש את המלתחות של אנשי האופנה של ניו-יורק (בלוגרים, אייקונים, אושיות אופנה) באמצעות חנות הכוללת פריטי לבוש ואקססוריז שנבחרו בפינצטה על-ידי קנייני האתר.

14. Hipswap: מתלבשים על הארון של כוכבי הריאליטי

בדומה למטריאל וורלד, גם כאן אפשר למכור פריטים ולשגר אותם הלאה. המכירה מאורגנת על-פי ערים (בסגנון קרייגסליסט) וניתן לרכוש את המלתחות של הידוענים ושל כוכבי הריאליטי, דוגמת כוכבת "עקרות בית אמיתיות" - קיילי ריצ'רדס.

15. Mulu.me: חנות יד שנייה

אתר המשמש כחנות יד שנייה, ומאפשר לאנשים להעלות לאתר פריטים שצילמו מהארון הביתי שלהם ולהציעם למכירה. חלק מהרכישות מיועדות לצדקה. האתר מאפשר לעקוב אחר ידוענים ואנשי אופנה, ביניהם דיטה וון טיז ואיוונקה טראמפ.

סטיילינג

16. Pose: טיפים מקוקו רושה

האחות הוותיקה יותר של טרנדבל, מבוססת גם היא על תמונות של אאוטפיטים שתצלמו ותחלקו עם אחרים לצורך פידבק. אבל האפליקציה הזו מאתגרת, שכן היא עמוסה בשחקני חיזוק מקצועיים הנקראים 'posers' וכוללים גם אושיות כמו כוהנת הסטיילינג של הוליווד - רייצ'ל זואי, והדוגמנית- קוקו רושה.

17. Daily Street Snaps: השראות סטייל מהרחוב

האפליקציה המקסימה הזו נועדה לכל מי שחשקה נפשה לנכס לאייפוד שלה "סקוט שומאן" קטן (סקוט שומאן - אבי צלמי אופנת הרחוב). מדי יום, היא תספק לכם תיעוד של אנשים חינניים, יפים ואניני טעם שהלכו ברחובות במקומות שונים עולם ונקלטו כבדרך סנאפ-שוטס, תוך כדי תנועה. מעבר לאסתטיקה המרשימה, הצילומים הקטנים והיפים האלה יהוו אינסוף השראות נפלאות של סטייל.

18. lookbook.nu: כך צוברים הייפס

יורי לי מסן-פרנסיסקו הושפע מסצנת אופנת הרחוב שהשתלטה על הרשת, והחליט לפתוח אתר שיאגד בתוכו אופנת רחוב מכל העולם, בפלטפורמה משולבת הכוללת גם תיעוד וגם רשת חברתית. בשם הפופולריות הגדולה של האתר, תוכלו למצוא גם טיפים של גולשים כיצד לצבור כמה שיותר הייפס (המקבילה של לייק) על התמונה שלכם. זהו באחד השילובים המנצחים של בלוגים ותוכן, וחוויה וירטואלית מופלאה למי שחובב אופנת רחוב ומחפש השראות מעניינות. האתר מסונכרן עם פייסבוק, טוויטר וטאמבלר.

אינטראקטיב

19. Zeen: פתיחת מגזין אופנה אונליין

הסאטרט-אפ החדש של סטיב צ'אן וצ'אד הארלי, שניים ממייסדי יוטיוב, מציע פלטפורמה אלטרנטיבית לבלוגרים, של פתיחת מגזין אופנה אונליין שהכתבות שמרכיבות אותו מגיעות מבלוגים אחרים.

מה שנותר הוא לעצב אותן, לערוך אותן, למצוא שם למגזין, תמונות וכותרות. האתר טרם עלה לאוויר, אבל בעמוד הבית כבר תוכלו להירשם ולשריין מקום למגזין הבא שלכם. יש למה לחכות.

20. Polyvore: קולג' דיגיטלי לאופנה

זהו האתר הטוב ביותר כדי לגלות או להמציא טרנדים של אופנה, ויש שיגדירו אותו "הקולג' הדיגיטלי" של הפאשוניסטיות. כל מה שצריך הוא להיכנס, לבחור את הפריטים הנכונים להקליק עליהם, ולהתחיל לבנות לוקים, שאחר-כך ניתן לשתף ולהפיץ. בקיצור, כנסו, לחצו על לשונית ה-create ותתעלפו. מי יודע, אולי העתיד שלכם כבר שם.

גולשים בסטייל

עוד כתבות

קריית שמונה, לפני מספר שבועות / צילום: Reuters, Ammar Awad

6 נפילות במנרה ואזעקות באצבע הגליל, מפקד פיקוד צפון אישר תוכניות להתקפה בלבנון

אזעקות הופעלו בקריית שמונה והסביבה, 6 נפילות זוהו במרחב מנרה, ללא נפגעים • דיווח בלבנון בפעם השנייה היום: ניסיון חיסול באזור צור • לוחמי צה"ל סיכלו ניסיון פיגוע דקירה בגוש עציון, המחבל נוטרל • השליח האמריקני עמוס הוכשטיין בביקורו בלבנון: "אנחנו עוברים זמנים קשים" • עדכונים בולטים

מפעל אינטל בישראל / צילום: אינטל

אובדן הכנסות וחשש מפיטורים: לפחות 12 חברות קיבלו הודעה מאינטל על הקפאת המפעל

לגלובס נודע כי לפחות 12 חברות קבלניות קיבלו בהפתעה את החדשות על העיכוב בבניית מפעל אינטל, בהן אפקון של קבוצת שלמה, חמו אהרון ואוריין ● חלקן שכרו מבנים, ציוד ועובדים גם ללא חוזה חתום ● בימים הקרובים משרד הכלכלה צפוי לבקש מאינטל הבהרות באופן רשמי

הדיון בבג''ץ ב''חוק בן גביר'' / צילום: דוברות הרשות השופטת

הקרב על עצמאות המשטרה: מה ניתן ללמוד מהדיון בבג"ץ על "חוק בן גביר"?

הדיון שקיים בג"ץ על התיקון לפקודת המשטרה שהועבר לבקשת השר לביטחון לאומי בסוף 2022, העלה בראש ובראשונה חשש מהאפשרות הניתנת לשר להתערב בחקירות פליליות ● שלוש הערות על מה שניתן ללמוד מהעמדות שהביעו השופטים ועל האפשרויות שעומדות בפניהם

מירב כהן, יש עתיד / צילום: יח''צ

האם אברך שיעזוב את הכולל יפסיד מכך יותר מ-5,000 שקל?

כמה יעלה לאברך לצאת מהכולל ולהשתלב בחברה? תלוי לאן הוא ילך ● המשרוקית של גלובס

וול סטריט / צילום: Unsplash, Chenyu Guan

וול סטריט ננעלה בעליות קלות; אנבידיה שברה שיא חדש

הנאסד"ק ננעל סביב רמות הבסיס ● אירופה ננעלה במגמה חיובית ● הבורסה בצרפת – הרע עוד לפניה, כך מנבאים בגולדמן סאקס ● הבנק המרכזי של אוסטרליה הותיר את הריבית ללא שינוי ● בנק אוף אמריקה: שוק הנפט העולמי מוצף ומחירי הנפט נמצאים בסיכון ● אנליסטים נותנים למיקרוסופט מחיר יעד של 550 דולר, 22% יותר ממחיר המניה כעת ● מגדל ניהול תיקי השקעות: הבחירות בארה"ב טובות לשווקים

כולם רוצים בית ספר לרפואה / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, חומרים: shutterstock

כולם רוצים בית ספר לרפואה. למה עכשיו והאם זה הפתרון למחסור ברופאים

בשנים הקרובות מתוכננים לקום ארבעה בתי ספר לרפואה בישראל ● הם ינסו לסתום את החור המתרחב בכוח האדם הרפואי, אבל לא כולם מתלהבים מהשחקנים החדשים ● התחרות הצפויה על משאבי הוראה כבר מחוללת סערות

אילוסטרציה: shutterstock

בגלל המלחמה: ישראל מחוץ לרשימת המדינות הפופולריות על עשירי העולם

ישראל יצאה מרשימת המדינות שאליהן עוברים הכי הרבה עשירי העולם, כשאלו מעדיפים לעבור למדינות אטרקטיביות כמו ארה"ב, אוסטרליה ופורטוגל ● מה גרם לשינוי?

יותר מ-18 מיליארד דולר: מטוסי הקרב החדשים שבדרך לישראל

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה ● והפעם: ביידן מקדם עסקת ענק למכירת מטוסי F-15 לישראל, האקונומיסט מסקר את המצב בצפון הנטוש, והתקשורת האמריקאית מסוקרנת מהחלטת בני גנץ לעזוב את ממשלת החירום ● כותרות העיתונים בעולם

וול סטריט / צילום: Shutterstock

נעילה ירוקה בוול סטריט; ברודקום עלתה ב-5%, גיימסטופ צללה ב-12%

הנאסד"ק קופץ בכ-1% ● מדד קאק התאושש לאחר ירידה של 6% בשבוע שעבר, הירידה הגדולה ביותר שלו בשנתיים ● קתי ווד: מניית טסלה תוכפל פי 15 עד 2029 ● מיטב: למרות השיאים במדדים העיקריים, רוב המניות בארה"ב נחלשו ומשקפות הרעה כלכלית, מומלץ להקטין חשיפה ● בנק לאומי: צפויה התהדקות של שוק הנפט, הגידול בביקוש יעלה על ההיצע

אריה בלדגרין / צילום: אלי דסה

יורוג'ן פארמה הישראלית מגייסת 107 מיליון דולר

הניסוי שערכה החברה היה חד-זרועי אך התוצאות הרשימו את השוק מספיק כדי להקפיץ את המניה עשרות אחוזים ולאפשר גיוס בדיסקאונט של 5% בלבד על המחיר אחרי העליות

תמונת אילוסטרציה של מערכת לחילוץ נ.צ של קבוצת TSG / צילום: יח''צ

החברה הביטחונית שרוצה להנפיק בת"א לפי שווי של חצי מיליארד שקל

קבוצת TSG פירסמה טיוטת תשקיף לקראת הנפקת מניות ראשונית בת"א ● החברה רוצה לגייס בין 120 ל-160 מיליון שקל עבור כרבע ממניותיה ● מניות החברה מוחזקות בחלקים שווים על ידי התעשייה האווירית וקבוצת פורמולה, מנהלה הוא אריק קילמן

חברי הכנסת טלי גוטליב ומשה סעדה בוועדת החוקה בנושא החוק לבחירת רבני ערים, היום (ג') / צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

חוק בתי הדין הרבניים: גוטליב וסעדה הודחו מוועדת החוקה

הליכוד הדיח את הח"כים סעדה וגוטליב מוועדת החוקה כדי לייצר רוב לחוק הרבנים ● השניים יוחלפו בידי יו"ר הקואליציה אופיר כץ וחה"כ צגה מלקו • גוטליב תקפה בתגובה: "אופיר כץ הוא פיון של דרעי ונתניהו. חוק הג'ובים המושחת - גועל נפש" ● על אף ההחלטה: עדיין לא בטוח שיהיה רוב לקואליציה לקדם את החוק

ועדה מיוחדת לדיון בהצעת חוק לתיקון פקודת המשטרה / צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חוק בן גביר: הדיון בבג"ץ הסתיים, כעת מחכים להכרעת השופטים

הסתיים הדיון בבג"ץ בהרכב מורחב בנושא התיקון לפקודת המשטרה שנעשה לבקשת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ● השופט גרוסקופף: "יצרו מצב לא מאוזן. השר יכול להנחות את המשטרה כרצונו" ● השופט עמית: "עלול להגיע למצב שחלקים באוכלוסייה ירגישו יותר מאוימים" ● השופט שטיין: "לא מצאתי בשום מדינה דומה לשלנו, סמכות לשר לקבוע מדיניות חקירות" ● ההכרעה תינתן במועד מאוחר יותר

תערוכת יורוסאטורי / צילום: Reuters, Chris Emil Janßen

פסקי דין סותרים: ההכרעה בעניין החרם על ישראל בתערוכת הנשק רק הערב

בית המשפט לענייני עסקים בפריז פסק היום כי יש לבטל את החרם שנכפה על השתתפות נציגים ישראלים בתערוכת יורוסאטורי, זאת לאחר שבית דין אזרחי בצרפת דווקא אישר אותו ● בשל שתי פסיקות סותרות באותה ערכאה, עוברת ההכרעה לבית דין בערכאה גבוהה יותר, שידון בכך הערב

נמל התעופה בן גוריון / צילום: Shutterstock

טורקיה וצרפת בחוץ: הישראלים לא רוצים לטוס ליעדים עוינים

עם תחילת עונת הקיץ החלו חברות התעופה להגביר את תדירות הטיסות שלהן מישראל לאירופה ● לפי לוח הטיסות הצפוי, נראה שהישראלים יטוסו בעיקר לסרביה, מונטנגרו, רומניה ואיי יוון ● מאחורי הבחירה ביעדים אלו - המחיר, השפעות המלחמה והצורך בתחושת ביטחון

וורן באפט / צילום: Reuters

עם החזקות ב-15 מיליארד דולר: וורן באפט מאמין במניה הזו

ברקשייר האת'ווי ממשיכה לאסוף מניות של אוקסידנטל פטרוליום ● במקביל, לאחר הפסקה של  יותר משנה, היא שוב מוכרת מניות של יצרנית הרכב החשמלי הסינית BYD

בניין המגורים וולדורף אסטוריה / צילום: איל יצהר

המחוזי: בעלי הדירות בבניין היוקרתי וולדורף אסטוריה לא יוכלו להשכירן ב-Airbnb

בית המשפט המחוזי קבע כי בדומה לפסיקה בנוגע למלון דניאל, גם הדיירים בבניין המגורים היוקרתי וולדורף אסטוריה בירושלים, לא יוכלו להשכירן ב-AirBnb

פעילים כורדים עם תמונת מנהיג המחתרת הכלוא, עבדוללה אוג'לאן / צילום: ap, Lewis Joly

המשחק הכפול של איראן: ביד אחת חוברת לטורקיה ובשנייה מוכרת נשק לכורדים

טהרן ואנקרה משלבות זרועות בחודשים האחרונים, בין היתר כחזית אנטי–ישראלית ● אבל לא הכול ורוד ביחסים האלו: כשהטורקים תוקפים את המחתרת הכורדית, הם מוצאים עצמם מול טילים איראניים

צפריר אפרתי / צילום: פוקוס

״לא היו תשואות אטרקטיביות כאלה בעשור האחרון״: ההמלצה המפתיעה של מנהל ההשקעות

צפריר אפרתי מבית השקעות פוקוס, המתמחה בניהול קרנות אג"ח, ממליץ על חוב לא מדורג עם ביטחונות, "כך שגם אם החברה תגיע לחדלות פירעון ניתן יהיה לקבל את הכסף" ● באפיק המנייתי הוא מעדיף להשקיע בחו"ל, אך מציין הזדמנויות בנדל"ן המסחרי ובסקטור הגז המקומי

הבורסה בתל אביב / צילום: Shutterstock

בורסת ת"א ננעלה בירידות; אנרגי'אן קפצה בכ-6%, מיטרוניקס צללה ב-6%

מדד ת"א 35 ירד ב-0.1% ● השקל מתחזק קלות, הראל: העודף בחשבון השוטף מהווה אחד מהעוגנים שתומכים בחוזקו של השקל בטווח הבינוני והארוך ● IBI: עדיפות לאפיק הריבית המשתנה על פני הטווחים הקצרים באפיק הצמוד והשקלי ● בנק אוף אמריקה: שוק הנפט העולמי מוצף ומחירי הנפט נמצאים בסיכון