סבתא ל-8 זכתה ב-20 מיליון שקל בלוטו: "אעבוד עד הפנסיה"

הזוכה: "אסגור חובות ואשלם את המשכנתא; בגילי אין לי עדיין דירה משלי, למרות שעבדתי קשה כל חיי. גם ילדיי עדיין לא מסודרים, וכולם גרים בדירות שכורות"

"אמשיך לעבוד עד הפנסיה" - כך הכריזה תושבת השרון, סבתא ל-8, שזכתה ב-20 מיליון שקל בלוטו. הזוכה רכשה כרטיס ב-40.6 שקל וזכתה בהגרלה שהתקיימה ביום שלישי בשבוע שעבר.

"השוויתי את המספרים ולא האמנתי, בדקתי שוב ושוב ובתחילה חשבתי שזכיתי ב-2 מיליון שקל, ורק לאחר שספרתי את כל האפסים בסכום הזוכה הבנתי שזכיתי ב-20 מיליון שקל", היא אמרה. "החבאתי את הטופס, ומכיוון שיום למחרת הייתי מוכרחה ללכת לעבודה, החלטתי להגיע לפדות את הפרס רק לאחר החג".

לדברי האישה, אם ל-3 וכאמור סבתא ל-8, את דבר הזכייה היא שמרה בסוד מבני משפחתה לכל אורך חג השבועות: "במהלך החג פגשתי את ילדיי ונכדיי, והיה לי מאוד קשה שלא לשתף אותם, אך החלטתי שעד שאני לא מגיעה למפעל הפיס ומקבלת את כספי הזכייה, אני לא מבשרת לאף אחד".

האישה הוסיפה כי "למרות שאני עובדת בעבודה לא קלה, אני אוהבת את עבודתי ואמשיך לעבוד בה עד הפנסיה. במקביל אסגור חובות ואשלם את המשכנתא; בגילי אין לי עדיין דירה משל עצמי, למרות שעבדתי קשה כל חיי. גם הילדים שלי עדיין לא מסודרים, וכולם גרים בדירות שכורות, ואני ארצה לעזור לכולם להסתדר בחיים".