יוסי רוזן פורש מראשות דירקטוריון בזן לאחר 5 שנים בתפקיד

רוזן הודיע כי ימשיך לכהן בתפקידו באופן מלא עד לכניסה של מחליפו, אשר ייקבע על ידי הדירקטוריון בהמלצת בעלי המניות ■ רוזן: "בזן של היום תהיה בזן אחרת מבחינת מעמדה, רווחיותה ותרומתה לבעלי מניותיה, עם השלמת הקמת המידן"

יוסי רוזן, יו"ר בזן הודיע היום (ב') כי בכוונתו לסיים את תפקידו במהלך המחצית השנייה של שנה זו. רוזן מסיים את תפקידו בתום 5 שנות כהונה ולאחר שהשלים את ביצועם של מספר פרוייקטים.

"בזן של היום תהיה בזן אחרת מבחינת מעמדה, רווחיותה ותרומתה לבעלי מניותיה, עם השלמת הקמת המידן, ביצוע המיזוגים בקבוצה והגעה מלאה של גז טבעי לחיפה", דברי רוזן.

רוזן הודיע כי ימשיך לכהן בתפקידו באופן מלא עד לכניסה של מחליפו, אשר ייקבע על ידי הדירקטוריון בהמלצת בעלי המניות. המועד לחילופי היו"רים ייקבע לאחר בחירת היו"ר החדש ויתבצע לקראת סוף הרבעון השלישי או במהלך הרבעון הרביעי של השנה. כמו כן הודיע רוזן כי נענה לבקשה להמשיך ולכהן בדירקטוריון בזן גם בעתיד.

נציין כי במהלך כהונתו של רוזן, בזן החלה בפרוייקט הקמת מתקן המידן בהשקעה של 500 מיליון דולר הצפוי להסתיים בסוף יוני שנה זו. כמו כן, החברה השלימה המיזוג בין חברות הקבוצה ליחידה אחת, תוך ניצול הסינרגיות שבין החברות בקבוצה, כולל השקעות בפרויקטים לסינרגיה.