מכירות הטאבלטים בישראל ממשיכות לעלות. על-פי נתוני אתר הקניות וואלה שופס עולה, כי ברבעון הראשון של השנה, 50% מסך כל מכירות המחשבים הניידים היו טאבלטים, כאשר סמסונג נמצאת במקום השני מבחינת מכירות, עם נתח שוק של 20%, אייסר עם 6%, אסוס 4% ומוטורולה רק עם 3%.
עם נתח שוק של 50% במכירות הטאבלטים אפל כובשת את המקום הראשון עם מוצר הדגל שלה -האייפד, על דגמיו השונים.
יש לציין, כי מידי חודש תחום הטאבלטים גדל בצורה דו ספרתית ולכן צפוי לעקוף כבר ברבעון הבא את מכירת המחשבים הניידים.
הטאבלט של סמסונג תפס כ-20% מסך מהמכירות, כאשר 30% מתחלקים בין יתר המותגים. אייסר עם 6%, ארקוס עם 5%, אסוס עם 4%, מוטורולה ואגפא עם 3%. המותגים האחרים מחזיקים 9%.
"ב -2011 נמכרו באתר למעלה מ- 15 אלף מחשבים", אומרת סיגל כספי מנכ"לית וואלה שופס. "מכירות קטגוריית הטאבלטים החלו בסוף שנת 2011 והגיעו לנתח שוק של 50% כבר ברבעון הראשון של 2012".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.