ארה"ב: גרופון תפסיק למכור קופונים של "בידור למבוגרים"

ענקית הקופונים נכנעה ללחצים שהפעיל עליה הארגון השמרני "מוסר במדיה" והודיעה כי תפסיק לשווק קופונים הקשורים לפורנוגרפיה ■ החברה הציעה בין היתר, קופון המציע הנחה לביקור בסטודיו של סרטי פורנו

כולם יודעים שסקס מוכר, אבל מעכשיו לא בגרופון . ענקית הקופונים הודיעה היום (ה') כי לא תשווק יותר קופוני הנחה ל"בידור למבוגרים", הכוללים בין היתר ביקורים בסטודיו לצילומי סרטי הפורנו.

"אנחנו ממשיכים לבחון סוגים שונים של דילים בכל רחבי המדינה ומציעים קטגוריות שמייצגות את מה שמעניין כל בסיס צרכנות מקומי", אמרה ג'ולי מוסלר דוברת החברה בראיון ל-CNBC.

ענקית הקופונים לא הודיעה מדוע שינתה את מדיניותה, אך ארגון "מוסר במדיה", המתנגד לפורנוגרפיה ולסמלי הסקס שבהם עושים שימוש נרחב באמצעי המדיה, טוען שדחף את החברה לוותר על עסקאות מסוג זה.

הארגון השמרני החל בחרם נגד חברת הקופונים באפריל, בתגובה לאחד הקופונים שהציעה גרופון בנוגע לסיור בסטודיו לסרטי פורנו בסן פרנסיסקו.

"במהלך החודש האחרון יותר מ-20,000 איש הצטרפו לחרם שלנו בגלל שענקית הקופונים, גרופון מכרה קופונים לביקור בסטודיו של פורנו", כך פירסם ארגון "מוסר במדיה" באתר הבית שלו.