נערכים לחופש הגדול: מלונות אילת משתדרגים

רשת ישרוטל פותחת מחדש את מלון ספורט קלאב, אחרי השקעה של כ-35 מיליון שקל

משהו טוב קורה באילת. אחרי שנים שבהן לא נרשמה בעיר הקיט הדרומית שום תזוזה, החלה בשנה האחרונה מגמת שדרוג מלונות ורענון קונספטים. בעיתוי מתוזמן היטב, רגע לפני החופש הגדול, פותחת רשת ישרוטל מחדש את מלון ספורט קלאב, אחרי השקעה של כ-35 מיליון שקלים בשיפוץ שנמשך כארבעה חודשים.

היחסים הצוננים עם טורקיה, חיממו, כך מתברר, את קונספט הכול כלול הישראלי. וכך, גם המלון הזה שדרג את ההיצע באופן שמתכתב עם זה המקובל באנטליה ובבנותיה. לא רק שלוש ארוחות ביום, אלא גם אלכוהול תוצרת חוץ בכל שעות היממה, מקררי גלידות ודוכני "על האש".

ההשקעה הכספית באה לידי ביטוי בבנייה מחדש של כל חדרי המלון, בחידוש השטחים הציבוריים, מגרשי הספורט והמדשאות, וזאת בעיצובו של הארכיטקט הבריטי הארי גרגורי. יש במלון 312 חדרים מסוגים שונים, שגם רוהטו מחדש, בריכה חצי אולימפית חדשה ובריכת פעוטות, מועדון ילדים וחדר מולטימדיה, חמישה מגרשי טניס ושני מגרשי סקווש. בנוסף, עוצב מחדש מתחם ספא עם ג'קוזי, סאונה וחדר כושר משוכלל.

המלון אינו מיועד למי שמחפשים נופש באווירת סתלבט. מי שרוצים לשלב פעילות גופנית בחופשה יוכלו להצטרף לסדנאות כושר, לסיורי אופניים, להליכות בוקר, לשיעורי טניס וסקווש. ותשכחו ממוזיקת מעליות. כדי לייצר אווירה אקטיבית ולהכניס את הנופשים ל"גרוב" מושמעת ברקע מוזיקה קצבית. טורנירים של ענפי ספורט שונים ייערכו במקום בין המדריכים לאורחים, גם המבוגרים וגם הצעירים. האווירה הסוערת במקום ושלל האירועים הופכים את המלון לרלבנטי יותר למשפחות עם ילדים ולמי שמעדיפים לשרוף קלוריות, ופחות למי שמחפשים אינטימיות, פסטורליה וניקוי ראש.

מחירים: לילה לזוג באמצע השבוע על בסיס הכול כלול: 838 שקלים; לילה לזוג שני ילדים באמצע השבוע 1,437 שקלים; לילה לזוג בסוף שבוע 1,228 שקל; זוג 2 ילדים 2,022 שקלים

טל' 08-6303333