גולן טלקום, מפעילת הסלולר החדשה שבשליטת מיכאל גולן, מוסרת היום (ד') כי יותר מ-80 אלף לקוחות חדשים הצטרפו לחברה עד כה, כ-6 שבועות מאז ההשקה.
החברה, כזכור, מציעה שני מסלולים: 99 שקל בחודש עבור שיחות מקומיות, הודעות SMS ושיחות לחו"ל ללא הגבלה; וכן חבילה "צרה" של 9.99 שקל עבור 60 דקות שיחה, 60 הודעות SMS ו-10 מגה גלישה.
לדברי החברה, רוב המצטרפים החדשים לקחו את החבילה ללא הגבלה ב-99 שקל בחודש.
מאז השקתה, גולן טלקום נתקלה בלא מעט קשיים - כולל בניוד לקוחות חדשים, שירות לקוחות לוקה בחסר וקשיים בהנפקות של כרטיסי SIM למצטרפים. גם חלק מהשירותים הסלולריים של החברה לא עבדו בצורה חלקה.
החברה מדווחת היום כי נושא ניוד המספרים מרשתות אחרות לגולן טלקום נפתר לחלוטין ופועל כעת בצורה מלאה וללא תקלות. לדבריה, רוב השירותים כבר זמינים לשימוש מלא, וגולן ממשיכה לעדכן את סל השירותים שהיא מציעה: מעתה הלקוחות יכולים לשלוח ולקבל הודעות MMS מכל חברות הסלולר הוותיקות; שירותי מבזקי SMS; שיחות למוקדים העירוניים ולמספרי שירות. כמו כן, החברה מוסרת כי שירותי Apple-imessage ו-face time פועלים בצורה מלאה.
"גולן טלקום מודה לקהל הלקוחות שהפסיקו להיות פראיירים, שהצביעו בידיים והצטרפו למהפכה ולגולן טלקום", לשון ההודעה של גולן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.