מנכ"ל חברת התוכן הסלולרי Mobile1 יוני פרידמן עוזב

פרידמן הקים לפני חמש שנים את החברה, שמפתחת שירותים ותכנים סלולריים ונמצאת בבעלות של אתר הספורט One ■ בנוסף, היה ממייסדי חברת הפרסום הסלולרי MedMob, שהוקמה בשת"פ עם אתר ynet

מייסד ומנכ"ל חברת התוכן הסלולרי Mobile1, יוני פרידמן, עוזב את התפקיד לאחר חמש שנים. פרידמן הסביר כי הוא חש מיצוי בתפקידו ומרגיש כי על אף ההערכה בחברה הוא מעוניין לעזוב לטובת אתגרים חדשים ועיסוק במיזמים בתחום הדיגיטל.

חברת Mobile1 עוסקת בפיתוח, ניהול והפצה של תכנים ושירותים סלולריים, לרבות אפליקציות. לפני כשנתיים התרחבה פעילות החברה גם לתחום המוזיקה הדיגיטלית, כשהקימה את Mobile1 Music, ביחד עם ניהול פלוס, ומייצגת אמנים מובילים כמו שרית חדד, דודו אהרון, שלומי שבת, מוניקה סקס ועוד.

חברת Mobile1 היא חברה בת של אתר הספורט One, שם שימש פרידמן (36) כסמנכ"ל הפיתוח העסקי של One. בשנה האחרונה עמד פרידמן גם בראש חברת פרסום בסלולר חדשה בשם MedMob, בצוותא עם אתר ynet, שמחזיק 51% מאתר הספורט One.

לדברי פרידמן, "אחרי תקופה אינטנסיבית ומרתקת של חמש שנים כמנכ"ל Mobile1 וחברות הבנות מובייל1 מיוזיק ו-MedMob, הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה עם אתגרים חדשים. אני עוזב עם תחושת סיפוק לא רק חברה מובילה בתחומה, אלא גם בית חם".

מנכ"ל ONE, אודי מילנר, הוסיף כי "אנחנו מודים ליוני על התקופה היפה. יוני הוביל מהלכים משמעותיים והצעיד את חברת הסלולר של החברה להישגים חסרי תקדים. אנו מאחלים ליוני בהצלחה ובטוחים שימשיך לעשות חיל בהמשך דרכו".