העיתונאית קארה סווישר תשתתף בכנס הבלוגרים של סלונה

עורכת בלוג הטכנולוגיה All Things Digital תשתתף בכנס BLOGO ב-30 ביולי ■ מלבד סויישר, בכנס ישתתפו גם גיא זהר, אלוף בן, דבורית שרגל ואחרים

המייסדת השותפה והעורכת של בלוג הטכנולוגיה All Things Digital מבית "וול סטריט ג'ורנל", קארה סווישר, תשתתף בכנס הבלוגרים BLOGO של אתר סלונה ב-30 ביולי במכללה האקדמית תל אביב יפו ובשיתוף פעולה עם המכללה. בכנס צפויים להשתתף מאות בלוגרים מישראל, לצד אנשי תקשורת ותרבות מובילים וכותבי בלוגרים מובילים בארץ ובעולם.

סווישר נמנית עם רשימת הכותבים הבולטים ביותר בעולם הטכנולוגיה. היא החלה את דרכה בתחום בשנות ה-90 כשכתבה עבור "הוושינגטון פוסט" ובהמשך עברה לכתוב עבור "הוול סטריט ג'ורנל". בשנים האחרונות יזמה את הקמת הבלוג הטכנולוגי All Things Digital יחד עם העיתונאי והבלוגר הנחשב וולט מוסברג. במהלך הקריירה הארוכה שלה הספיקה לראיין את בכירי התעשייה בהם ביל גייטס, מארק צוקרברג, סטיב ג'ובס ואחרים. בנוסף, כתבה מספר ספרים בתחום הטכנולוגיה.

מלבד סויישר, בכנס צפויים לקחת חלק גם גיא זהר מערוץ 10, העורך הראשי של עיתון "הארץ" אלוף בן, דבורית שרגל בעלת בלוג התקשורת Velvet Underground ואחרים.

הכנס צפוי לעסוק בהשפעתם של הבלוגרים על המדיה המסורתית ומה תפקידם בעולם המדיה החדשה לצד עיסוק בכלים הטכנולוגיים המסייעים לבלוגים ובנושאי אתיקה.

בכנס יקחו חלק גם סאלי וויטל, בלוגרית בריטית בעלת בלוג מפורסם בשם Who's The Mummy והאחיות הגרמניות אנטוניה ותרזה נאוובר, שכותבות את הבלוג SisterMag. בכנס יתקיימו גם כיתות אומן שיציידו בלוגרים בכלים שימושיים כמו הפצת הבלוג ברשתות חברתיות, עשיית עסק מבלוג ועוד.

לדברי מנכ"לית אתר סלונה, אימי עירון, "כפלטפורמת בלוגים לאלפי כותבים, אנחנו נוכחים לראות כיצד מרכז הכובד התקשורתי עובר מהמדיה הממוסדת למדינת הבלוגרים. בעשור הקרוב אין לנו ספק שהבלוגרים יהפכו לנותני הטון ברחוב הישראלי, כמו גם ברחוב העולמי. בארה"ב ואירופה, בלוגרים מובילים זוכים מזמן להכרה ומשפיעים לעיתים יותר מן העיתונות הממוסדת. גם בישראל פועלים עשרות אלפי בלוגרים בתחומים רבים ומגוונים וחשוב שכוחם והשפעתם על דעת הקהל הציבורית תעלה ותתרחב כל הזמן".