קבוצת פובליסיס מינתה את שני שאול-ונגוש למנכ"לית משרד הפרסום ליאו ברנט • בין לקוחותיו הבולטים של המשרד נמנים קבוצת עזריאלי, ביטוח הראל, סמסונג ופיצה האט • שאול-ונגוש מגיעה לליאו ברנט ממקאן תל אביב, שם כיהנה בשש השנים האחרונות כסמנכ"לית לקוחות
מהי העיר שיש בה עיצוב מוקפד ואסתטי, לאיזה בר היא הולכת כשהיא מחפשת טוויסט, ולמה היא חושבת שאי אפשר להצליח לבד • ההמלצות של אימי עירון, מנכ"לית ליאו ברנט ישראל ו־Likearainbow
הפרסומאית אימי עירון, היזמת רים יונס ורו"ח איריס שטרק ניתחו בכנס התעסוקה השנתי של גלובס את הקרב על הטאלנט בשוק ההייטק • "היום ההשפעה של התדמית על קבלת ההחלטות של העובדים לאן ללכת משמעותית"
פובליסיס "הורגת" שתי ציפורים במכה אחת: לגלובס נודע כי קבוצת הפרסום הצרפתית רוכשת את השליטה בחברת Likearainbow שבבעלות אימי עירון המתמחה במיתוג מעסיק • עירון תמשיך לנהל את החברה ובמקביל תמונה למנכ"לית משרד הפרסום ליאו ברנט שבשליטת פובליסיס
מייסדת Likearainbow אימי עירון על נוף ילדותה: "כותנה היא שיא הפריחה ושיא הפוטנציאל" • מה ישראלי בעיני, פרויקט מיוחד
סלונה תהפוך לחברת תוכן עסקי בלבד, והאתר יפסיק בהדרגה לפעול
אנשי הפרסום ערן גפן ואימי עירון ביצעו בשנה האחרונה שינוי מקצועי - גפן הצטרף ל-Wix, ועירון החלה לסייע לחברות הייטק לבנות את המותג הארגוני • בראיון ל"גלובס" הם מדברים על הפער שנוצר בין סוכנויות הפרסום לחברות ההייטק ("קיים תסכול הדדי") • "ב-Wix תמיד אמרו לנו - יצירתיות לא מוציאים למיקור חוץ", אומר גפן • האזינו לפודקאסט ההייטק "רוד שואו"
המיטאפ ייערך ביום שני הקרוב, 23 בספטמבר • הפרסומאי ערן גפן עבר עם סוכנות הפרסום שלו לחברת Wix, ואימי עירון מייעצת לחברות הייטק בנוגע לסטוריטלינג ובניית מותג – השניים ישתתפו בשיחה מעניינת על השינוי שעוברת תעשיית ההייטק וההשפעה שלה על ענף הפרסום
כמה שבועות אחרי שעזבה את "סלונה", אתר הנשים המוביל בישראל, אימי עירון מסמנת את הכיוון הבא • "אני מתכננת להיות במקום שבו הכי חסרות נשים - בטכנולוגיה. זה הקטר של הכלכלה, אבל נשים לא נמצאות עליו", היא אומרת בראיון מיוחד ל"גלובס" • "אל תעשו לנו טובה כי אנחנו בוכות או נחמדות. גברים צריכים לשאוף לשוויון כי זה טוב למדינה, לממשלה, לכלכלה"
זאת אחרי הירידה הקשה בהכנסות • ל"גלובס" נודע כי סלונה קונטנט צפויה לשמש כזרוע התוכן הדיגיטלית של הקבוצה ולשים דגש על יצירת תוכן ופחות על טראפיק • בסלונה מקווים שאחרי השקעות של מיליוני שקלים, ההכנסות מהחיבור בין הצדדים יסייעו לממן את האתר המתמחה בנשים
עירון, מנכ"לית וממייסדות אתר התוכן לנשים סלונה, חולמת לפרוץ את גבולות האינטרנט ועובדת על מנוע הצמיחה הבא - המרת הקוראות לקונות והקמת קניון דיגיטלי ממוקד לנשים
"סלונה נטוורקס" תתמחה בקידום תכנים שיווקיים לנשים ברחבי האינטרנט, באמצעות שיתופי-פעולה עם אתרי נשים ושימוש במנועי חיפוש וברשתות חברתיות
לירון אברהם יהיה אחראי על התחום המסחרי ועל הפיתוח העסקי באתר ויעבוד תחת המנכ"לית אימי עירון
האם הפרסומאי אילן שילוח יוצא נגד המוצרים המשווקים ע"י לקוחותיו? יו"ר קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון ישראל צייץ את הדברים בטוויטר ■ הקבוצה מטפלת בלקוחות המשווקים מוצרים מסוג זה - בהם אסם, ליימן שליסל ותנובה
חברות הייטקיום העצמאותיוסי לובטוןליאו ברנטמינוי בכיריםמשרדי פרסוםענף הפרסוםערן גפןפובליסיס גרופרוד שואו