אימי עירון

מנכ"לית, שותפה ומייסדת אתר התוכן לנשים סלונה

כתבות אחרונות

 
שני שאול ונגוש / צילום: מיכאל טופיול

המנכ"לית החדשה של משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס

קבוצת פובליסיס מינתה את שני שאול-ונגוש למנכ"לית משרד הפרסום ליאו ברנט • בין לקוחותיו הבולטים של המשרד נמנים קבוצת עזריאלי, ביטוח הראל, סמסונג ופיצה האט • שאול-ונגוש מגיעה לליאו ברנט ממקאן תל אביב, שם כיהנה בשש השנים האחרונות כסמנכ"לית לקוחות

גלית חתן 31.07.2024
אימי עירון / צילום: שלומי יוסף

איפה היא מוצאת שקט אורבני והספר שמפרה אותה: ההמלצות של מנכ"לית ליאו ברנט ישראל ולייק ארנבוי

מהי העיר שיש בה עיצוב מוקפד ואסתטי, לאיזה בר היא הולכת כשהיא מחפשת טוויסט, ולמה היא חושבת שאי אפשר להצליח לבד • ההמלצות של אימי עירון, מנכ"לית ליאו ברנט ישראל ו־Likearainbow

עדי אהרוני מילשטיין 19.11.2021
מימין: עיתונאית גלובס אלה לוי-וינריב, אימי עירון, רו''ח איריס שטרק ורים יונס / צילום: שלומי יוסף

"חברות הייטק לא צריכות להתמקד בפינוקים אלא ביתרונות אמיתיים"

הפרסומאית אימי עירון, היזמת רים יונס ורו"ח איריס שטרק ניתחו בכנס התעסוקה השנתי של גלובס את הקרב על הטאלנט בשוק ההייטק • "היום ההשפעה של התדמית על קבלת ההחלטות של העובדים לאן ללכת משמעותית"

אופיר דור 16.11.2021
אימי עירון / צילום: איל יצהר

אימי עירון תמונה למנכ"ל ליאו ברנט; פובליסיס תרכוש את Likearainbow שבבעלותה

פובליסיס "הורגת" שתי ציפורים במכה אחת: לגלובס נודע כי קבוצת הפרסום הצרפתית רוכשת את השליטה בחברת Likearainbow שבבעלות אימי עירון המתמחה במיתוג מעסיק • עירון תמשיך לנהל את החברה ובמקביל תמונה למנכ"לית משרד הפרסום ליאו ברנט שבשליטת פובליסיס

ענת ביין-לובוביץ' 04.11.2021

כותנה

מייסדת Likearainbow אימי עירון על נוף ילדותה: "כותנה היא שיא הפריחה ושיא הפוטנציאל" • מה ישראלי בעיני, פרויקט מיוחד 

שלומית לן 17.04.2021
סלונה | בלעדי

קבוצת מקאן מפסיקה לתמוך בפעילות: אתר סלונה נסגר

סלונה תהפוך לחברת תוכן עסקי בלבד, והאתר יפסיק בהדרגה לפעול

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2020
ערן גפן ואימי עירון / צילום: כדיה לוי

"חברות ההייטק הפקירו את היכולת הכי חשובה - לספר את הסיפור שלהן"

אנשי הפרסום ערן גפן ואימי עירון ביצעו בשנה האחרונה שינוי מקצועי - גפן הצטרף ל-Wix, ועירון החלה לסייע לחברות הייטק לבנות את המותג הארגוני • בראיון ל"גלובס" הם מדברים על הפער שנוצר בין סוכנויות הפרסום לחברות ההייטק ("קיים תסכול הדדי") • "ב-Wix תמיד אמרו לנו - יצירתיות לא מוציאים למיקור חוץ", אומר גפן • האזינו לפודקאסט ההייטק "רוד שואו"

עמרי זרחוביץ' וענת ביין-לובוביץ' 31.10.2019
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס

חוצים את הקווים: אנשי הפרסום שעוברים להייטק מגיעים למיטאפ של "גלובס"

המיטאפ ייערך ביום שני הקרוב, 23 בספטמבר • הפרסומאי ערן גפן עבר עם סוכנות הפרסום שלו לחברת Wix, ואימי עירון מייעצת לחברות הייטק בנוגע לסטוריטלינג ובניית מותג – השניים ישתתפו בשיחה מעניינת על השינוי שעוברת תעשיית ההייטק וההשפעה שלה על ענף הפרסום

שירות גלובס 19.09.2019
אימי עירון/ צילום: איל יצהר

"עד שלא נשלוט בפוליטיקה, בעסקים ובמדיה - לא נהיה שוות"

כמה שבועות אחרי שעזבה את "סלונה", אתר הנשים המוביל בישראל, אימי עירון מסמנת את הכיוון הבא • "אני מתכננת להיות במקום שבו הכי חסרות נשים - בטכנולוגיה. זה הקטר של הכלכלה, אבל נשים לא נמצאות עליו", היא אומרת בראיון מיוחד ל"גלובס" • "אל תעשו לנו טובה כי אנחנו בוכות או נחמדות. גברים צריכים לשאוף לשוויון כי זה טוב למדינה, לממשלה, לכלכלה"

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2019
שירה מרגלית / צילום: איל יצהר

סלונה קונטנט, זרוע התוכן של אתר הנשים סלונה, תעבור לקבוצת מקאן ת"א

זאת אחרי הירידה הקשה בהכנסות • ל"גלובס" נודע כי סלונה קונטנט צפויה לשמש כזרוע התוכן הדיגיטלית של הקבוצה ולשים דגש על יצירת תוכן ופחות על טראפיק • בסלונה מקווים שאחרי השקעות של מיליוני שקלים, ההכנסות מהחיבור בין הצדדים יסייעו לממן את האתר המתמחה בנשים

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2019
אימי עירון / צילום: איל יצהר

מנכ"לית סלונה, אימי עירון: "הקול הנשי מתבקש, כלכלי וכדאי"

עירון, מנכ"לית וממייסדות אתר התוכן לנשים סלונה, חולמת לפרוץ את גבולות האינטרנט ועובדת על מנוע הצמיחה הבא - המרת הקוראות לקונות והקמת קניון דיגיטלי ממוקד לנשים

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2016

סלונה משיקה רשת תוכן שתקדם תכנים שיווקיים לנשים

"סלונה נטוורקס" תתמחה בקידום תכנים שיווקיים לנשים ברחבי האינטרנט, באמצעות שיתופי-פעולה עם אתרי נשים ושימוש במנועי חיפוש וברשתות חברתיות

רועי גולדנברג 02.03.2014

מנכ"ל "עכבר העיר" לשעבר מונה למשנה למנכ"לית אתר סלונה

לירון אברהם יהיה אחראי על התחום המסחרי ועל הפיתוח העסקי באתר ויעבוד תחת המנכ"לית אימי עירון

רועי גולדנברג 08.10.2013

אילן שילוח: קולה, מלוחים, סיגריות ושוקולדים הורגים אנשים

האם הפרסומאי אילן שילוח יוצא נגד המוצרים המשווקים ע"י לקוחותיו? יו"ר קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון ישראל צייץ את הדברים בטוויטר ■ הקבוצה מטפלת בלקוחות המשווקים מוצרים מסוג זה - בהם אסם, ליימן שליסל ותנובה

ענת ביין-לובוביץ' ושירות גלובס 22.09.2013

   12   

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2