המנכ"לית החדשה של משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס

קבוצת פובליסיס מינתה את שני שאול-ונגוש למנכ"לית משרד הפרסום ליאו ברנט • בין לקוחותיו הבולטים של המשרד נמנים קבוצת עזריאלי, ביטוח הראל, סמסונג ופיצה האט • שאול-ונגוש מגיעה לליאו ברנט ממקאן תל אביב, שם כיהנה בשש השנים האחרונות כסמנכ"לית לקוחות

שני שאול ונגוש / צילום: מיכאל טופיול
שני שאול ונגוש / צילום: מיכאל טופיול

קבוצת פובליסיס מינתה את שני שאול-ונגוש למנכ"לית משרד הפרסום ליאו ברנט. בין לקוחותיו הבולטים של המשרד נמנים קבוצת עזריאלי, ביטוח הראל, סמסונג ופיצה האט (לפני כחודשיים נפרד המשרד מהמותג קיה).

בקבוק תבערה הושלך לעבר ביתו של בעל השליטה בקשת 12, דודי ורטהיים
הפרסומאי שהפך לשליח של וולט: אל תגעו לי בפרנסה

שאול-ונגוש תחליף בתפקיד את אימי עירון, שתמשיך לנהל את סוכנות מיתוג המעסיק Like a rainbow. 

אימי עירון / צילום: שלומי יוסף
 אימי עירון / צילום: שלומי יוסף

שאול-ונגוש מגיעה לליאו ברנט ממשרד הפרסום מקאן תל אביב, שם כיהנה בשש השנים האחרונות כסמנכ"לית לקוחות. קודם לכן הייתה מנהלת התקשורת השיווקית של סופר-פארם, ואת הקריירה שלה החלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, גם הוא מקבוצת פובליסיס.

"אני גאה על פרק הזמן במקאן, שבמהלכו זכיתי להוביל לקוחות ולנהל מהלכים משמעותיים, ושמחה לחזור לקבוצת פובליסיס", מסרה שאול-ונגוש. "אני מצפה לעבוד עם הצוות המוכשר בליאו ברנט ולהמשיך לקדם את היצירתיות והחדשנות במשרד".

לדברי יוסי לובטון, מנכ"ל ויו"ר פובליסיס, "ליאו ברנט הוא מהמשרדים המובילים של קבוצת פובליסיס בעולם ואחד ממשרדי הקריאייטיב היצירתיים בישראל. אין לי ספק ששני, יחד עם הצוות המוביל בליאו ברנט, ימשיכו להוביל את המשרד להצלחות נוספות".

המלחמה עיכבה את ביצוע התוכנית המקורית

בפובליסיס רכשו את סוכנות Like a rainbow לפני קצת פחות משלוש שנים. התוכנית המקורית הייתה שלאחר הרכישה תעמוד עירון הן בראש הסוכנות והן בראש ליאו ברנט, ובמקביל תכשיר יורש לתפקיד מנכ"ל המשרד. המלחמה עיכבה את ביצוע המהלך, אך כעת הוא יוצא לפועל.

"אני מודה לאימי על הנהגתה בליאו ברנט בשלוש השנים האחרונות, ושמח שהיא תמשיך להיות חלק מהנהלת הקבוצה בישראל ותמשיך לנהל את סוכנות מיתוג המעסיק שהקימה", ציין לובטון.

באופן חריג, גם אתי עבדי, מנכ"לית משרד הפרסום מקאן תל אביב שבו עבדה כאמור שאול-ונגוש עד כה, התייחסה למעבר. "אני מודה מאוד לשני על עבודתה ועל היותה שותפה מלאה לצמיחה המואצת של מקאן בשנים האחרונות. שני עומדת לעמוד בראש משרד פרסום אחר בענף, ואנחנו גאים גם בכך שמקאן ממשיכה להנפיק מנהלים מובילים".

רשימת הבכירות מתעבה

המינוי של שאול-ונגוש מצטרף לרשימה ההולכת ומתעבה של מנהלות בכירות בענף הפרסום, כאשר רק בחודש אפריל האחרון מונתה שירי הייסר למנכ"לית משותפת של ראובני-פרידן (לצד אסף גריס), וייתכן כי זהו לא המינוי הנשי האחרון שנראה השנה.

הרשימה כוללת כאמור את אתי עבדי, מנכ"לית מקאן תל אביב; שלי שמיר-קינן, מנכ"לית באומן-בר-ריבנאי; טל צורף, מנכ"לית יהושע TBWA; שרון שלו-לבצור, שותפה במשרד מנצ'; אליקה מרחבי, מנכ"לית זרמון גרופ; וקרן פרידמן, מנכ"לית טוויסטד וממייסדי הסוכנות.