ספקית אבטחה במחשבי ענן גייסה כ-5 מיליון דולר

חברת האבטחה סקיולרט (Seculert) משלימה סבב מימון חדש ■ החברה מפתחת שירות אבטחה שממוקם בענן מחשוב - אליו ניתן לגשת ללא התקנה של תוכנה על המחשב האישי או הרשת הארגונית

חברת האבטחה סקיולרט (Seculert), משלימה סבב מימון חדש. החברה דיווחה על גיוס של 5.35 מיליון דולר בהובלת קרן NVP, שאליה הצטרפה המשקיעה הקיימת, קרן YL ונצ'רס של יואב לייטרסדורף.

כתוצאה מהגיוס, הצטרף לדירקטוריון החברה דרור נחומי, שותף ב-NVP שמנהל את פעילות הקרן בישראל.

סקיורלט, מצטרפת לחברות הדור החדש של עולם האבטחה, שמנסות להתמודד עם האתגרים העכשוויים באבטחת מערכות המידע הארגוניות.

במקרה של סקיולרט, ההתמודדות נעשית באיתור וירוסים חדשים, או נוזקות חדשות (Maleware), שמערכות האבטחה הסטנדרטיות לא יודעות כיצד לזהות אותן עד שמאוחר מדי.

התוכנות המזיקות שמצורפות לעיתים לאתר אינטרנט תמים, או מגיעות למשתמש כחלק מתחלופת דואר, מסוגלות כיום לגרום נזק משמעותי למערכות המחשוב הארגוניות, ואף להעביר מידע קריטי שנמצא על בסיסי הנתונים בארגון. הבעיה היא, שבלתי אפשרי לארגונים למנוע את כניסתן של תוכנות כאלה לחברה אם בגלל ריבוי וגיוון התקני המחשוב, או עקב הגלישה התכופה של עובדים לאתרי אינטרנט.

החברה הוקמה ב-2010 על-ידי דודי מתות, המנכ"ל, אביב רף ואלכס מילשטיין. היא מפתחת שירות אבטחה שממוקם בענן מחשוב - אליו ניתן לגשת ללא התקנה של תוכנה על המחשב האישי או הרשת הארגונית. השירות של סקיולרט, שמיועד לפעול לצד פתרונות האבטחה הקיימים בארגון, מספק התרעות בזמן אמת על חשיפה של הארגון לאיומים מבחוץ שמתעדכנים באופן אוטומטי על-ידי ניתוח נוזקות שאותרו.

לדברי מתות, הגיוס מאפשר לחברה להרחיב את הגישה שלה לשוק וכן "מספק לנו גישה למשקיעים מאוד מנוסים". בחברה מתכוונים בוודאי לנצל את תזרים המזומנים החדש בכדי לגייס מספר עובדים חדשים לצידם של ה-15 העובדים בה כעת.